|

رقابت آزمون با ستاره بارسلونا؛ یوونتوس چه کسی را انتخاب می کند؟

در صورتی که یوونتوس نتواند مهاجم ایرانی زنیت را جذب کند، این تیم به سراغ مهاجم هلندی بارسلونا خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا روز گذشته خبر داده بود؛ با مصدومیت فدریکو کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی که فصل برای او تمام شده است، یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله خود است و اولین نام برای این کار سردار آزمون است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ باشگاه زنیت از یوونتوس وقت خواسته تا جانشین این مهاجم ایرانی را پیدا کند اما یووه و آلگری آزمون را می خواهند. این یک انتقال احتمالی است، چون یوونتوس می‌خواهد عملیات کم‌هزینه‌ای انجام دهد و آزمون در کنار این یک سهمیه رایگان به عنوان بازیکن غیر اتحادیه اروپا به حساب می‌آید.

دی‌مارتزیو حالا خبر می‌دهد که آزمون اولین گزینه‌ یوونتوسی‌ها برای جانشینی کیه‌زا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری است اما در صورت ناکامی در جذب این مهاجم ایرانی، ممفیس دپای گزینه دوم آنهاست، به شرط اینکه بارسلونا با انتقال قرضی این مهاجم هلندی موافقت کند. زمانی که ژاوی اخیراً خواهان به خدمت گرفتن آلوارو موراتا از یوونتوس شده بود، دپای هم از سوی این باشگاه اسپانیایی به یووه پیشنهاد شد، هر چند در نهایت موراتا در جمع راه‌راه پوشان تورین باقی ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها