|

لیست خرید فرهاد مجیدی 4 ستاره دارد؛ اولویت هافبک برزیلی!

استقلال قطعا در نقل و انتقالات نیم فصل یک هافبک طراح جذب خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

از مدت‌ها پیش و قبل از آغاز فصل اعلام شد باشگاه استقلال به‌دنبال جذب سه بازیکن خارجی است. در ادامه و پس از حضور کوین یامگا و رودی ژستد در جمع شاگردان مجیدی، آبی‌ها به‌دنبال یک هافبک بازی‌ساز و تهاجمی برای تقویت خط میانی خودشان بودند و گویا در این راه نیز مذاکراتی با گزینه‌های مختلف انجام دادند که درنهایت این مذاکرات بی‌نتیجه بود تا نیم‌فصل اول بدون بازی‌ساز خارجی برای استقلالی‌ها پیگیری شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در این بین ژان کارلوس ویسنته برزیلی گزینه‌ای بود که مذاکراتی با وی برای استقلالی‌شدن انجام شد و حضور او محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها بود. با همه این تفاسیر در آن زمان این بازیکن به استقلال ملحق نشد اما حالا دوباره صحبت‌هایی مطرح می‌شود مبنی‌بر اینکه این بازیکن همچنان مدنظر مجیدی قرار دارد. این بازیکن که ۲۹ سال دارد، قبلا در تیم‌هایی نظیر گویاس، سائوپائولو، پالمیراس و کوریتیبا عضو بوده ولی تمام دوران حرفه‌ای خود را در سری بی، دومین سطح از فوتبال برزیل گذرانده است.

چندی پیش و در زمان بازبودن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی وب‌سایت esportesdp برزیل نیز با انتشار این خبر از پیشنهاد استقلال به ژان کارلوس خبر داد و نوشت: «ژان کارلوس که در نائوچیکو درخشش‌هایش را به نمایش گذاشته است، پیشنهادی از استقلال ایران دریافت کرد.

این بازیکن پیشنهاد باشگاهی را که صدرنشین لیگ ایران است، رد کرد. بهترین بازیکن فصل نائوچیکو و بهترین گلزن این تیم در سری B، با گل‌ها و پاس گل‌هایش توجه تیم‌های مختلف را به خود جلب کرده است.» نیلسون مورا، مدیربرنامه این ورزشکار پیشنهاد این تیم ایرانی را به وب‌سایت esportesdp تایید کرد، اما اظهار داشت که این ورزشکار علاقه‌ای به مذاکره ندارد. این مدیر برنامه ترجیح داد تا جزئیاتی از ارزش این پیشنهاد را فاش نکند.

با همه تفاسیر طبق شنیده‌ها جوسازی‌های برخی رسانه‌های خارجی و مدیربرنامه‌های این بازیکن برای گران‌ترکردن قیمت وی به‌منظور انتقال به استقلال تا امروز ادامه داشته، این درحالی است که یک رقم مشخص برای جذب این بازیکن از سوی باشگاه استقلال در نظر گرفته شده که اگر در این خصوص انعطافی از سوی طرف برزیلی صورت نگیرد، مطمئنا قضیه استقلالی‌شدن کارلوس در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

 قهرمانی لیگ، مهم‌تر از آسیا

در رسانه‌های مختلف صحبت‌هایی درباره حضور بازیکنانی مانند صفا هادی‌عراقی، ماشاریپوف ازبکستانی و یک بازیکن ژاپنی به‌عنوان بازیکن آسیایی حاضر در لیست فرهاد مجیدی به‌عنوان بازیکن خارجی برای نیم‌فصل دوم شنیده می‌شود، این درحالی است که طبق شنیده‌های هنوز هیچ بازیکن خارجی‌ای برای حضور در جمع آبی‌پوشان قطعی نشده و فعلا استقلالی‌ها منتظر هستند تا تکلیف کادر بازیکنان داخلی این تیم و ورودی و خروجی‌ها در پایان نیم‌فصل مشخص شده تا در ادامه تمرکز کادرفنی روی بازیکنان خارجی جلب شود.

در این خصوص نیز یکی از اعضای کادر استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حذف از آسیا سیاست‌های این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تغییر خواهد داد یا خیر، گفت: «نگاه امسال ما به قهرمانی لیگ برتر است و تمام تلاش و هدف ما محقق کردن این امر است و برای ما امسال لیگ مهم‌تر آسیا به شمار می‌رود.

اولویت اول موفقیت در لیگ برتر است و این موضوع در چشم‌انداز فعلی کادرفنی بحث مهم‌تری محسوب می‌شود. بنابراین حذف از آسیا سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی ما را تغییر نمی‌دهد و با قدرت در این خصوص ورود می‌کنیم.» وی درباره شایعه‌ها درباره اسامی مختلف در لیست مجیدی تاکید کرد: «تا نیم‌فصل تمام نشود در این خصوص چیزی قطعی نشده و تمام نگاه ما به حضور موفق در دو بازی آینده لیگ معطوف شده است.»

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها