|

رونالدو هم تیمی رقیب همیشگی‌اش می‌شود؟!

پاری سن ژرمن به جذب کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، به عنوان جانشین کیلیان امباپه امیدوار است.

لینک کوتاه کپی شد

امباپه حاضر به تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن نشده و تصمیم دارد در پایان فصل این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده و به احتمال زیاد به رئال مادرید ملحق شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادهایی را برای خرید این بازیکن ارائه کرد تا پی اس جی بتواند مبلغی را در ازای فروش او دریافت کند اما مدیران این باشگاه فرانسوی تصمیم گرفتند تمامی این پیشنهادات را رد کنند.

حالا به نظر می‌رسد که خطر جدایی امباپه برای آنها نیز بسیار جدی شده و در پی بررسی شرایط بازیکنانی هستند که ممکن است بتوانند جای خالی این بازیکن را در پارک دو پرنس پر کنند.

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که یکی از گزینه‌های مدنظر پی اس جی، کریستیانو رونالدو است.

رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد بار دیگر به اولدترافورد برگشت تا هواداران این تیم را سرشار از خوشحالی کند اما شرایط آنطور که همه انتظارش را داشتند پیش نرفت.

شرایط بحرانی این تیم منجر به اخراج اوله گونار سولسشر شد و علیرغم این که رونالدو عملکرد قابل قبولی برای این تیم داشته و گل‌های مهم و حساسی را برای آنها به ثمر رسانده اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که او از این شرایط چندان راضی نیست و قصد ندارد تا پایان مهلت قراردادش در سال 2023 در یونایتد بماند.

گفته می‌شود که پی اس جی در تابستان امسال نیز علاقه زیادی به جذب رونالدو داشت اما او تصمیم گرفت به منچستریونایتد ملحق شود.

اگر این اتفاق رخ دهد، رونالدو و لیونل مسی پس از سال‌ها رقم زدن یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های تاریخ فوتبال، این بار در کنار هم در یک تیم به میدان خواهند رفت. اتفاقی که می‌تواند برای بسیاری از فوتبال‌دوستان بسیار جذاب بوده و صحنه‌هایی تماشایی را رقم بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها