|

محرومیت پرسپولیس را گل محمدی تایید کرد!

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل بازی ندادن به دو بازیکن تاجیکستانی این تیم گفت که به علت پرونده اوساگونا می ترسند ار آن ها استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

یم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای تقابل با فجرسپاسی شیراز آماده می‌کند که یحیی گل محمدی با وجود مصدومیت چهار بازیکن خود همچنان نمی‌تواند از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف استفاده کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ بازیکنان تاجیکی سرخپوشان پایتخت که پس از تسویه باشگاه با گابریل کالدرون قرارداد خود را با سرخپوشان به ثبت رساندند و کارت بازی آنها را نیز دریافت کردند اما ابهام درباره مجوز این باشگاه برای ثبت قرارداد باعث شد تا گل محمدی از صفروف در سه بازی گذشته استفاده نکند.

حالا با بهبود شرایط هنانوف یحیی گل محمدی خبر مربوط به محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده کریستین اوساگونا را که خبرگزاری مهر، چندی پیش با عنوان: «پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز هم بسته شد» منتشر کرده بود، را تأیید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست امروز خود قبل از دیدار با فجرسپاسی شیراز در پاسخ به اینکه چرا از تاجیک‌ها در ترکیب تیم استفاده نمی‌کند، گفت: می‌ترسیم از هنانوف و صفروف استفاده کنم چون هنوز درباره استفاده قانونی از آنها به ما جواب قطعی نداده اند.

وی ادامه داد: خود باشگاه هم تردید دارد که آیا می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. می‌ترسیم استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه بر صفر به ضرر ما شود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ گفته است اول باید پول اوساگونا را بدهیم.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر از سوی خبرگزاری مهر، اعلام کرد هیچ نامه‌ای مبنی بر محرومیت دریافت نکرده است و باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد صفروف و هنانوف ندارد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها