|

درویش روی صندلی لرزان پرسپولیس؛ نفر چهاردهم!

رضا درویش قرار است چهاردهمین مدیرعامل پرسپولیس در یک دهه اخیر باشد. آماری که در سطح جهان، منحصر به فرد است.

لینک کوتاه کپی شد

مجید صدری با انتشار پستی، رسما از مدیریت پرسپولیس استعفا کرد. صدری پس از جعفر سمیعی، سرپرست پرسپولیس شده بود و یکی از گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه هم محسوب می‌شد. با این حال، تغییرات در وزارت ورزش شانس صدری برای ماندن روی صندلی مدیریت باشگاه را کمتر کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ صدری در نامه استعفای خود، توضیحی درباره دلایل آن نداد و فقط از مشکلات زیادی که بر سر راهش بود حرف زد: «حضور در این باشگاه بزرگ و خوشنام و ادامه این مسیر نیازمند تلاش حداکثری و همراهی جدی مجموعه مدیران ارشد است که در حال حاضر به دلایلی به کندی پیش می‌رود. حرف‌های ناگفته زیاد است و آخرین آن دست‌های پشت پرده حذف ناجوانمردانه ما از آسیاست که حتما در زمان مقتضی، بطور مفصل برای همه هواداران شرح خواهم داد.»

رضا درویش، قرار است جانشین صدری در پرسپولیس شود. صدری، سیزدهمین مدیرعامل پرسپولیس در یک دهه اخیر بود. آماری که میانگین عمر مدیریت در این باشگاه را، به کمتر از یک سال می‌رساند. پرسپولیسی‌ها لیگ چهاردهم، شرایط عجیبی را در مدیریت باشگاه تجربه کردند. علی پروین به عنوان سرپرست موقت، علیرضا رحیمی، حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، علی اکبر طاهری و محمدحسین نژادفلاح، مدیران پرسپولیس در یک سال بودند. مقطع دوم علی اکبر طاهری که با شروع موفقیت‌های برانکو ایوانکوویچ همراه بود، ثبات نسبی را به پرسپولیس برگرداند. طاهری و بعد از او حمیدرضا گرشاسبی، مقطعی نسبتا طولانی مدیرعامل پرسپولیس بودند. بعد از رفتن گرشاسبی اما، پرسپولیس دوباره به روزهای تغییر پی در پی مدیرعامل برگشته و عمر مدیریت در این باشگاه هم، کوتاه شده است.

ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد، مهدی رسول‌پناه، جعفر سمیعی و مجید صدری، هر کدام مقطعی در سه سال اخیر پرسپولیس را مدیریت کرده‌اند و هیچکدام، بیشتر از یک سال روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس ننشتند. سمیعی و صدری، با حاشیه‌های کمتری پرسپولیس را ترک کردند و رسول‌پناه و انصاری‌‌فرد، هنوز سرتیتر بسیاری از اخبار مربوط به این باشگاه هستند. کوتاه‌ترین دوران مدیریت در این مقطع هم به مجید صدری مربوط می‌شد که شهریور امسال، سرپرست پرسپولیس شده بود.

تجربه دوباره بی‌ثباتی مدیریتی، می‌تواند موفقیت‌های پرسپولیس و شرایط این تیم را تهدید کند. روزهای خوب پرسپولیس، در دوران ثبات باشگاه شروع شد و طرفداران این تیم، نگرانند با تغییر اوضاع به پایان برسد. چهاردهمین مدیرعامل پرسپولیس در یک دهه اخیر، شاید بتواند ثبات را تا حدودی به این باشگاه برگرداند. موضوعی که از زمان گرشاسبی، حلقه مفقود در پرسپولیس محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی