|

علت استفاده نکردن گل محمدی از تاجیکستانی ها لو رفت!

پرسپولیس هنوز نتوانسته از صفروف و هنانوف 2 بازیکن تاجیکستانی خود استفاده کند. عدم استفاده ای که ریشه از ترس این تیم از تبعات آن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی اظهار داشت: از طرف فدراسیون با ما تماس گرفته و گفته‌اند استعلام این بازیکنان را گرفته‌اند و به همین دلیل ما می‌ترسیم که از آنها استفاده کنیم، چون هنوز جواب قطعی از سمت فدراسیون به ما داده نشده است که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. اگر آنها را به زمین بیاوریم و استفاده کنیم، همه منتظر به هستند مشکلی برای این تیم به وجود بیاورند و فردا از ما شکایت می‌کنند. ما از این چیزها می‌ترسیم و هنوز باشگاه هم نتوانسته به ما جواب درست و حسابی بدهد و خود باشگاه هم مردد است که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

گزارش «شایانیوز»؛ گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما بازیکن گرفتیم که در نیم‌فصل اول از آنها استفاده کنیم، اما فردا آخرین بازی نیم‌فصل برگزار می‌شود و هنوز وضعیت این دو بازیکن روشن نشده است. این ترس وجود دارد که این بازیکنان را بازی دهیم، شکایت شود و بازی‌ها را 3 بر صفر کنند. از باشگاه که خدا را شکر در آن کسی نیست، می‌خواهیم بررسی کنند و جوابی درست و حسابی به ما بدهند. فدراسیون هم می‌گوید از فیفا استعلام گرفته که چند هفته است جواب استعلام نیامده و واقعاً نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی درباره اینکه آیا این مسئله به پنجره بسته ربط دارد، مربوط به شکایت پدیده است یا بدهی به اوساگوناست، گفت: نمی‌دانم، اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. درباره اوساگونا هم خود فدراسیون فوتبال اعلام کرد این بدهی پرداخت شده حساب می‌شود. از این طرف این مسئله را می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها