|

معاوضه جنجالی نیم فصل لیگ برتر در بن بست!

استقلال به دنبال معاوضه رشید مظاهری با یک بازیکن دیگر است ولی گلر آبی ها علاقه ای به این کار ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

رشید مظاهری را می توان مهم ترین چهره حاضر در بازار نقل و انتقالات زمستانی نامید که همگان در انتظار روشن شدن وضعیت او هستند. دروازه بانی که تابستان گذشته و در انتقالی جنجالی و پر سر و صدا از تراکتور به استقلال آمد اما در این فصل دچار مشکلاتی شده و طی 11 دیدار گذشته حتی در فهرست تیم نیز قرار نگرفته و برای بازی فردا هم روی نام او خط قرمز کادرفنی کشیده شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این روزها اخبار و شایعات زیادی پیرامون معاوضه این سنگربان با صالح حردانی شنیده می شود. حقیقت ماجرا این است که فولادی ها از تابستان امسال در پی جذب یکی از سنگربانان استقلال بودند و پس از پاسخ منفی مظاهری، به سراغ علیرضا رضایی نیز رفتند ولی هیچ کدام از این دو سنگربان راهی اهواز نشدند تا اکنون و در بازار زمستانی یک بار دیگر نام فولاد و استقلال به یکدیگر گره بخورد.

برخی از اخبار و شایعات حکایت از این دارد که آبی ها حاضر شده اند در ازای به خدمت گرفتن صالح حردانی، رشید مظاهری و یکی از بازیکنان خط هافبک خود را به فولاد واگذار کنند اما این مسئله هم با مخالفت نکونام و هم گرشاسبی مدیرعامل اهوازی ها همراه شده و از سوی دیگر نیز خبر رسیده که خود مظاهری نیز هیچ علاقه ای برای پیوستن به فولاد ندارد.

طبق اخباری که از گوشه و کنار شنیده می شود، مظاهری به مدیران باشگاه اعلام کرده تنها در صورتی از استقلال جدا می شود که قرارداد او به صورت قطعی فسخ شده و این بازیکن خودش بتواند تیم آینده اش را انتخاب کند. ظاهرا رشید زیر بار معاوضه با صالح حردانی و یا هر بازیکن دیگری نرفته و علاقه ای هم به این گونه انتقالات ندارد و به دنبال این مسئله است که خودش بتواند تیم آینده اش را انتخاب کند.

حقیقت ماجرا این است که استقلالی ها به دنبال آزاد کردن مظاهری هستند تا بتوانند یک جای خالی نیز در فهرست نفرات تیمشان ایجاد کنند ولی از طرف دیگر نیز آبی ها حاضر به جدایی رایگان رشید و یا واگذاری او به یکی از رقیبان مستقیم در راه قهرمانی نیستند و این اتفاقات باعث شده تا پرونده استقلال و سنگربانش پیچیده شود.

به نظر می رسد چنانچه دو طرف بر سر این موضوع به توافق نرسند، داستان مظاهری و استقلال به سود هیچ یک از طرفین پیش نخواهد رفت. چرا که مظاهری علاقه ای به معاوضه شدن با بازیکن دیگری ندارد و آبی پوشان نیز حاضر به جدایی رایگان این گلر و تقویت رقبایشان نیستند.

چنانچه طی روزهای پیش رو مظاهری و استقلال به توافق نرسند، به نظر می رسد وضعیت کنونی تا پایان فصل و اتمام قرارداد رشید ادامه داشته باشد. یعنی مظاهری همچون دیدارهای اخیر جایی در فهرست تیم نداشته باشد و تنها در تمرینات شرکت کند که این مسئله نیز ممکن است باعث عصبانیت کادرفنی از او شده و این بازیکن تا پایان فصل شانس حضور در میادین را از دست بدهد.

قطعا این مسئله به سود هیچ کدام از طرفین نیست چرا که مظاهری عملا یک فصل کامل را بدون انجام بازی پشت سر می گذارد و استقلال نیز نمی تواند به خوبی از مظاهری که یکی از بهترین گلرهای حال حاضر لیگ ایران است، استفاده مطلوبی ببرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها