|

ترس گل محمدی از تاجیک ها تا 4 روز دیگر به پایان می رسد

یحیی گل محمدی نگران استفاده از بازیکنان تاجیک است و این نگرانی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری امروز خود صراحتا تاکید کرد از بازی دادن بازیکنان تاجیک هراس داشته و می ترسد تیم های دیگر با استفاده از این نفرات در ترکیب علیه پرسپولیس شکایت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این درحالی است که گل محمدی با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی می تواند از این بازیکنان استفاده کند. اگرچه سازمان لیگ مجوز استفاده از بازیکنان تاجیک را به پرسپولیس داده بود اما یحیی گل محمدی ریسک نکرد.

یحیی نگران است در صورت استفاده از تاجیک ها، تیم های حریف از حضور آن ها در ترکیب پرسپولیس شکایت کنند و با توجه به این نکته که پنجره پرسپولیس هنگام جذب این دو بازیکن بسته بوده و با استناد به نحوه جدایی این دو بازیکن از تیم استقلال تاجیکستان که شامل بند قانونی بازیکن آزاد نمی شوند، تیم های دیگر دنبال سه بر صفر کردن نتیجه بازی باشند اما این نگرانی یحیی گل محمدی بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برطرف می شود، البته به این شرط که اوساگونا پنجره را نبندد.

گفتنی است 26 دی روز آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم است و یحیی می تواند هم در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن (27 دی) و هم در بازی با فولاد (2 دی) از صفروف و هنانوف بدون دغدغه و نگرانی بازی بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی