|

خلاصه بازی بارسلونا-رئال مادرید چهارشنبه 22 دی

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا و در ریاض عربستان به دیدار هم رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

از مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا دو تیم ردال مادرید و بارسلونا برای اولین بار در یک بازی رسمی ال‌کلاسیکو در خارج از خاک اسپانیا و در ریاض عربستان به دیدار هم رفتند که در پایان نیمه نخست بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز»؛ در نیمه نخست ابتدا شاگردان آنچلوتی با گلزنی وینیسوس برزیلی در دقیقه 25 پیش افتادند. آبی اناری ها پس از این گل دقایقی بازی را در دست داشتند و توانستند با دو ضربه سر لوک دی یانگ موقعیت گلزنی روی دروازه رئال ایجاد کنند.

رئال مادرید هم نیم نگاهی به ضد حمله داشت و موقعیت های نسبتا خوبی هم به دست آورد که با بی دقتی مهاجمان قوهای سپید گلی به ثمر نرسید.

بارسلونا بود که نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه 49 به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه پدری که در بین دو نیمه به زمین آمده بود با فاصله کمی از کنار دروازه رئال عبور کرد.

چند لحظه بعد باز هم این بارسلونا بود که فرصت داشت گل برتری را به ثمر برساند. ضربه عثمان دمبله در دهانه دروازه توسط لوک دی‌یونگ لمس شد اما ضربه سر این ستاره هلندی با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 54 عثمان دمبله یک موقعیت خطرناک دیگر را روی دروازه رئال مادرید ایجاد کرد اما ضربه والی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

01682129

در دقیقه 69 رئال مادرید تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفت اما ضربه فوق العاده کریم بنزما با بدشانسی محض به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد و برگشت داده شد.

در دقیقه 72 بالاخره رئال مادرید توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ضربه اول کریم بنزما توسط مارک آندره تر اشتگن برگردانده شد. توپ به دنی کارواخال رسید و آن را به دهانه دروازه ارسال کرد. دوباره در ریباند بنزما صاحب توپ شد و دروازه تقریبا خالی بارسا را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

در دقیقه 84 حملات بارسلونا نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. حرکت تیمی بازیکنان بارسا روی یک ضربه کرنر، با ضربه سر تمام کننده آنسو فاتی کوتاه قامت همراه شد تا نتیجه 2-2 شود.

01682146

در ادامه نیمه دوم این بارسلونا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد اما نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 1-1 به پایان برسد و به اوقات اضافه کشیده شود.

در دقیقه 98 برخلاف جریان بازی این رئال مادرید که موفق شد گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کند. روی یک ضد حمله پاس رودریگو در دهانه دروازه به فدریکو والورده رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 3-2 شود.

01682142

در دقیقه 101 بارسلونا می توانست طی دو مرحله توسط سرخیو بوسکتس و عثمان دمبله به گل تساوی دست پیدا کند اما هر دو بار واکنش خوب تیبو کورتوا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در دقیقه 109 بارسلونا موقعیت خوبی داشت که کار را به تساوی بکشاند اما ضربه خوب ازل زولی با اختلاف ناچیز از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

در دقیقه 121 رئال مادرید می توانست روی یک ضد حمله سریع دیگر به گل چهارم دست پیدا کند. با این حال رودریگو در یک مصاف تک به تک فرصت فوق العاده ای را از دست داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و رئال موفق شد با نتیجه 3-2 پیروز شده و راهی فینال سوپرجام شود.

اطلاعات بازی بارسلونا و رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 22 دی 1400 (12 ژانویه 2022)
  • ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم ملک فهد، ریاض، عربستان سعودی
  • رقابت: نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا
  • داور: خوزه لوییس مونوئرا مونترو
  • گلزنان بارسلونا: لوک دی یونگ (41)
  • گلزنان رئال مادرید: وینیسیوس جونیور (25)

ترکیب اولیه بارسلونا و رئال مادرید

بارسلونا: تراشتگن؛ آلوز، پیکه، آرائوخو، آلبا؛ بوسکتس، فرنکی دی یونگ، گاوی؛ فران تورس، لوک دی یونگ، دمبله

رئال مادرید: کورتوا؛ کارواخال، میلیتائو، ناچو، مندی؛ کاسمیرو، کروس، مودریچ؛ آسنسیو، وینیسیوس، بنزما

شرح گل های بارسلونا و رئال مادرید

بارسلونا 0-1 رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور (25): توپ گیری در میانه میدان، بنزما به خوبی وینیسیوس را از چپ راه انداخت. وینگر برزیلی با سرعت حرکت کرد و با یک ضربه خوب دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسلونا 1-1 رئال مادرید؛ لوک دی یونگ (41): دنی آلوز به کمک فرنکی دی یونگ توپ را به جناح چپ برد، میلیتائو خواست سانتر دمبله را دور کند اما ضربه او به‌ لوک دی یونگ برخورد کرد و وارد دروازه کورتوا شد.

گل دوم رئال مادرید، بنزما

گل دوم بارسلونا، فاتی

گل سوم رئال مادرید، والورده 

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها