|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فجرسپاسی، پنجشنبه 23 دی

پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌ های لیگ‌ برتر، به‌ دیدار فجرسپاسی خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه_ در هفته پانزدهم مسابقات لیگ‌برتر در فصل بیست‌ویکم با فجر سپاسی شیراز دیدار خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایمنا؛ پرسپولیس پس از کسب چهار پیروزی متوالی در هفته‌های اخیر خودش را تا رتبه دوم جدول بالا آورد اما هفته گذشته در مقابل تیم انتهای جدولی پدیده متوقف شد. آن‌ها حالا منتظر نتیجه‌نگرفتن استقلال هستند تا اختلافشان با حریف همشهری در پایان نیم‌فصل بیشتر نشود.

اما در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

یحیی قفس‌توری را شش‌دانگ به لک سپرده

"حامد لک" دروازه‌بان نخست و ثابت این روزهای پرسپولیس در لیگ‌برتر است و طبق روال دیدارهای هفته‌های گذشته دروازه‌بان شماره یک سرخپوشان در دیدار مقابل فجرسپاسی خواهد بود.

سیستم‌دفاعی؛ همان همیشگی

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. هرچند فرشاد فرجی هم به‌عنوان یار جایگزین در کنار سیدجلال حسینی می‌تواند خط‌دفاعی پرسپولیس را استحکام ببخشد. گل‌محمدی ابراهیمی را نیز در اختیار دارد و البته لازم به ذکر است علی شجاعی هم می‌تواند پس از غیبت در دیدار هفته گذشته برای پرسپولیس در ترکیب قرار بگیرد.

میانه میدان در کنترل میلاد و کمال

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی خواهند بود. ضمن اینکه رضا اسدی هم در اختیار گلمحمدی است و او می‌تواند از اسدی برای تقویت خط هجومی‌اش استفاده کند.

خط‌حمله بدون آل‌کثیر

عیسی آل‌کثیر مهاجم اول تیم یحیی به‌دلیل پارگی رباط‌صلیبی نه‌تنها به مدت شش‌ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود که احتمال دارد از لیست پرسپولیس هم کنار گذاشته شود و به‌طبع باید گل محمدی برای این بازی باید ترکیب تیمش در فاز هجومی را تغییر دهد.

احتمالاً پرسپولیس با شیوه سنتی بازی خواهد کرد، یعنی مهدی عبدی مهاجم هدف و وحید امیری به‌عنوان مهاجم سایه پشت سر او خواهد ایستاد.

یحیی گل محمدی در اکثر دیدارها با ترکیب ثابت ۲-۴-۴ بازی می‌کند.

پرسپولیس در این دیدار وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکی‌اش را به‌دلیل بلاتکلیفی و مجوز صدور بازی‌شان و همچنین محمد شریفی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و حامد پاکدل را در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی

حامد لک، مهدی شیری، علی نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و وحید امیری

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها