|

علت درگذشت محسن قاسمی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی چه بود؟ + بیوگرافی

محسن قاسمی

محسن قاسمی که در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد مورد ضرب و شتم شدید پرسنل کمپ قرار گرفته بود به کما رفته بود، سرانجام در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

فرنگی‌کار سابق ایران که به دلیل ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد، حدود دو سال در کما بود، سرانجام درگذشت. محسن قاسمی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا که دو سال پیش در یک مرکز کمپ ترک اعتیاد در بروجرد مورد ضرب و شتم شدید پرسنل کمپ قرار گرفته بود و به دلیل آسیب‌دیدگی از ۲۶ ناحیه، به کما رفته بود، سرانجام در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، قاسمی علاوه بر کسب مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۱، مدال طلای آسیا در رده جوانان در سال ۲۰۱۰ و نقره و برنز نوجوانان آسیا را در کارنامه خود داشت. او همچنین در سال ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان جام جهانی شد.

بیوگرافی محسن قاسمی

محسن قاسمی کشتی‌گیر بروجردی در 19 سالگی دوبنده تیم ملی را پوشید و خیلی زود بر قله آسیا ایستاد و قهرمان جام جهانی شد اما با گرفتاری در دام اعتیاد رویاهایش را بر باد داد. این ورزشکار بروجردی با توجه به علاقه وافری که به رشته کشتی داشت از همان سنین کودکی برای قهرمان شدن تلاش‌های بسیاری از خود نشان داد و همین موضوع باعث شد زمانی که تنها ۱۰ ساله بود بتواند مقام‌های استانی به دست بیاورد.

سال ۸۴ محسن قاسمی با کسب قهرمانی در مسابقات نوجوانان کشور خود را به عنوان یک استعداد در سطح ملی مطرح کرد و این قهرمانی‌ها را در مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف تا سال ۹۰ ادامه داد. او در سال ۲۰۱۲ همراه با تیم ملی قهرمان جام جهانی شد و در حالی‌که بسیاری منتظر افتخار آفرینی‌های آتی او بودند در اواخر سال ۹۱ مسیر زندگی او برای همیشه تغییر کرد.

او در یک سانحه رانندگی دچار شکستگی پا شد و بعد از این اتفاق به دلیل کم توجهی مسئولان فدراسیون و استان او با مشکلات روحی زیادی دست به گریبان شد و سرانجام به وادی خانمان‌سوز و خطرناک اعتیاد کشیده شد. شاید برای همه ما جای سؤال باشد که چرا یک جوان ۲۰ ساله که در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و یکی از بهترین استعداد‌های کشتی کشور و جهان است بایستی به اعتیاد گرفتار شود.

محمد بنا که خود کاشف این استعداد لرستانی بود بار دیگر در اواخر سال ۹۴ او را به تیم ملی دعوت کرد اما کشتی‌گیری که روزی داعیهٔ قهرمانی در رقابت‌های جهانی و المپیک را داشت با توجه به درگیر شدن با مسائل مختلف از جمله درگیری با مواد مخدر دیگر نتوانست آمادگی پیشین خود را به دست بیاورد و خیلی زود از دنیای ورزش کناره‌گیری کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی