|

مدیرعامل سابق استقلال، راز زندگی فوتبالی علی کریمی را فاش کرد!

در یک برنامه اینترنتی علی فتح‌الله‌زاده رازی از زندگی فوتبالی علی کریمی را بازگو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح‌الله‌زاده در یک برنامه اینترنتی گریزی به ماجرای حضور علی کریمی در پرسپولیس و استقلالی نشدن او زد. وی بخشی از واقعیت را گفت، اما همه آن‌ها را بر زبان نیاورد چرا که شاید هواداران استقلال ناراحت می‌شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ ماجرا این طور بود که بعد از دعوای علی کریمی در یک بازی سالنی بین تیم‌های استقلال و فتح با هواداران استقلال، نظر علی کریمی کلا عوض شد و ترجیح داد به پرسپولیس برود. در حالی که شاید اگر آن دعوا نبود، علی کریمی سال‌های سال به جای پرسپولیس در استقلال بازی می‌کرد. آن بازی فوتبال سالنی به طور زنده از صدا و سیما پخش می‌شد، اما وقتی علی کریمی با هواداران استقلال در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی درگیر شد، شدت درگیری به حدی بود که تلویزیون مجبور شد پخش بازی را قطع کند.

هواداران استقلال که از دست کریمی بسیار عصبانی بودند، صندلی‌های ورزشگاه ۱۲ هزار نفری را از جا کنده و به سمت او پرتاب کردند. به طوری که علیرضا منصوریان کریمی را بغل کرده و کاری کرد که او سالم به رختکن برود و اتفاق تلخی برایش رخ ندهد.

بعد از آن ماجرا هم ذهنیت علی کریمی نسبت به استقلال و هوادارانش عوض شد و در نهایت سر از پرسپولیس درآورد. گفتنی است در آن زمان رقابت‌های داخل سالن جام رمضان جذابیت زیادی داشت و بازی‌ها در حضور ۸ تا ۱۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شد و حتی بازی‌های مهم پرسپولیس و استقلال از طریق شبکه ۳ پخش زنده می‌شد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها