|

تیم لیگ برتری از جام حذفی انصراف داد!

بازیکنان نفت آبادان به علت مشکلات مالی، راضی نشدند به خرم آباد سفر کنند.

لینک کوتاه کپی شد

دو عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان امروز برای راضی کردن بازیکنان این تیم جهت سفر به خرم‌آباد و برگزاری دیدار با خیبر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در هتل المپیک تهران شرکت کرده و اعلام کردند به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ با وجود این اتفاق، بازیکنان نفت به اعضای هیات مدیره اعلام کردند طبق تعهدات باشگاه تا پایان نیم‌ فصل باید حدود ۶۰ درصد مطالبات‌شان پرداخت می‌شد اما آنها تاکنون یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند و با توجه به مشکلات‌شان، برای دیدار با خیبر به خرم‌آباد نمی‌روند. آنها همچنین به کشاورزی و محمدی گفته‌اند در دیدار با هوادار هم طبق درخواست منصوریان و کادرفنی شرکت کرده‌اند.

نکته اینجا است که سرمربی نفت هم از این تصمیم شاگردانش حمایت و اعلام کرده با توجه به شرایط سختی که از ابتدای فصل برای بازیکنان نفت وجود داشته با نظر آنها موافقت می کند.

این در شرایطی که است برای کاروان تیم نفت حدود ساعت ۱۲ امروز بلیت گرفته شده است.

در آئین‌نامه برگزاری رقابت‌های جام حذفی آمده در صورت انصراف تیم لیگ برتری از حضور در بازی‌های این جام، این تیم ضمن محرومیت یک ساله، ۴۰۰ میلیون تومان هم جریمه خواهد شد.

طبق برنامه دیدار خیبر و نفت آبادان قرار است از ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها