|

جنجالی‌ترین انتقال فوتبال سری آ ایتالیا به زودی نهایی می شود!

اینتر برای خرید پائولو دیبالا اقدامات خود را آغاز کرده و پپ ماروتا رسما وارد عمل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

نگاه غضب آلود پائولو دیبالا بعد از گلزنی برابر اودینزه به سمت جایگاه مدیران یوونتوس نشان داد شایعات جدایی او جدی تر از قبل شده و هنوز فاصله زیادی بین توافق این بازیکن با بیانکونری برای تمدید وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر که در سال 2015 نقش مهمی در انتقال پائولو دیبالا از پالرمو به یوونتوس ایفا کرد، از همین حالا برای دومین انتقال بزرگ دوران ورزشی این بازیکن وارد عمل شده است.

پپ ماروتا به مدیر برنامه این ستاره آرژانتینی اطلاع داده اگر توافق با یوونتوس به صورت قطعی منتفی شد، اینتر حاضر است با پرداخت دسستمردی 7.5 میلیون یورویی به علاوه پاداش برای خرید پائولو دیبالا اقدام کند. این رقم تقریبا همان عددی است که این بازیکن خواهان دریافت از یوونتوس بوده و این باشگاه فعلا تمایلی به پرداخت آن نشان نداده است.

همچنین برخلاف یوونتوس که پیشنهادی سه ساله برای تمدید قرارداد با این ستاره 29 ساله داده، اینتر حاضر به بستن قراردادی پنج ساله با پائولو دیبالا است و به همین علت شانس این تیم برای رقم زدن این انتقال جنجالی بیشتر از قبل شده است.

اما باشگاه یوونتوس در تلاش برای حل اختلاف ایجاد شده با پائولو دیبالا و راضی کردن این بازیکن به ماندن در تورین است. هر چقدر به پایان فصل نزدیک تر شویم، شانس تمدید قرارداد این هافبک خلاق با بیانکونری کمتر شده و پپ ماروتا به نهایی کردن یکی از جنجالی ترین انتقال های سال های اخیر فوتبال ایتالیا نزدیک تر می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها