|

بعد از شب کابوس وار احمد نوراللهی به پرسپولیس برمی گردد؟

پرسپولیسی ها همچنان امیدوار به بازگشت احمد نوراللهی هستند

لینک کوتاه کپی شد

وضعیت احمد نوراللهی در باشگاه اماراتی اش کماکان متزلزل است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، احمد نوراللهی یک بار دیگر در صدر اخبار لژیونرهای فوتبال ایران قرار گرفته است. هافبک سابق پرسپولیس باز هم به دوران پرفراز و نشیب اش در شباب الاهلی امارات ادامه داد و در جریان بازی با الشارجه در جام حذفی این کشور، یکی از بدترین روزهای عمر ورزشی اش را تجربه کرد.

او که در جریان بازی فرصت داشت از روی نقطه پنالتی‌ برای تیمش گلزنی کرده و شباب الاهلی را به مرحله بعد بفرستد، پنالتی را خراب کرد و  عچیب این که در ضیافت پنالتی های بعد از 120 دقیقه نیز ضربه‌اش را از دست داد تا در پایان بازی مجبور شود بابت این موضوع از هواداران این تیم عذرخواهی کند.

عذرخواهی که البته با واکنش های متفاوتی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد. اما هرچه هست این ناکامی نوراللهی بار دیگر امیدها را برای بازگشت این بازیکن به پرسپولیس افزایش داده است. به گونه ای که این روزها بسیاری از هواداران پرسپولیس در انتظار بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس هستند. آن هم در حالی که طبق شنیده ها خود احمد نور نیز به تازگی برای بازگشت ابراز علاقه کرده است.

نکته ای که در این میان مهم به نظر می رسد این است که شایعه شده قرارداد نوراللهی دو ساله است. اخبار غیر رسمی تایید می کنند او برای این فصل یک میلیون و 100 هزار دلار دستمزد می‌گیرد و این رقم برای فصل آینده به یک‌ میلیون‌ و 400 هزار دلار خواهد رسید. مبلغی که به سادگی نمی توان از آن گذشت و معادل ریالی‌اش در همین مقطع بین 30 تا 35 میلیارد تومان خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی