|

ژاوی ستاره بارسلونا را خط زد!

با اعلام فهرست بازیکنان بارسا برای دیدار مقابل آلاوس مشخص شد که باشگاه در مورد عثمان دمبله همچنان تغییر موضع نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا با ژاوی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. در سه ماه حضور ژاوی روی نیمکت، بارسا از لیگ قهرمانان کنار رفت، در نیمه نهایی سوپرکاپ مغلوب رئال شد، در کوپا دل‌ری با شکست از بیلبائو حذف شد و در لالیگا نیز با یک بازی کمتر، 17 امتیاز با رئال فاصله دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بارسا پس از شکست از بیلبائو در کوپا دل‌ری ، امشب در زمین آلاوس به میدان خواهد رفت و محکوم به پیروزی است.

رخی معتقدند اگر ژاوی به عثمان دمبله در بازی برابر بیلبائو میدان می‌داد، بارسا شانس بیشتری برای پیروزی پیدا می‌کرد ولی موضع سفت و سخت باشگاه در قبال ستاره فرانسوی باعث شد تا ژاوی قید مهاجم ارزشمند خود را بزند.

بارسا به دمبله اعلام کرده است که یا تمدید می‌کند یا باید تا پایان انتقالات زمستانی به تیمی دیگر برود. ژاوی نیز در نشست خبری قبل از بازی با بیلبائو تاکید کرده بود که با نظر باشگاه موافق است. او دیروز نیز در نشست بازی با آلاوس گفت که موضع بارسلونا در مورد دمبله تغییر نکرده و امروز با اعلام فهرست بازیکنان مشخص شد که دمبله همچنان جایی در ایده‌های ژاوی ندارد.

در این فهرست علاوه بر دمبله، نام بازیکنانی چون آنسو فاتی، ممفیس دیپای، سرجی روبرتو، ساموئل اومتیتی و اریک گارسیا نیز به دلیل مصدومیت به‌چشم نمی‌خورد. بازیکن تازه‌وارد به فهرست، آرنائو تِناس است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها