|

تلاش لیورپول و رئال برای جذب ستاره آینده دار فوتبال پرتغال

رئال مادرید و لیورپول برای جذب فابیو کاروالیو هافبک پرتغالی فولام رقابت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

علاقه رئال مادرید به جذب استعدادهای جوان از چند سال پیش شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد. آخرین پدیده جوانی که جذب رئال شد، ادواردو کاماوینگا بود. ستاره 18 ساله رن که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان به رئال ملحق شد و توانسته شروع خوبی هم داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ طبق ادعای سان، رئالی ها اکنون برای جذب فابیو کاروالیو ستاره جوان پرتغالی فولام خیز برداشته اند ولی در این راه رقیبی جدی به نام لیورپول را مقابل خود می بینند.

هافبک 19 ساله از نظر سبک بازی با ژوائو فلیکس مقایسه می شود و در این فصل در لیگ دسته دو انگلیس زیر نظر مارکو سیلوا درخشیده است. این بازیکن تا تابستان آینده با فولام قرارداد دارد و بعد از آن می تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. در ابتدا رئال مادرید به عنوان مشتری وی اسم برده می شد و حالا گفته می شود که یکی از غول های لیگ انگلیس به دنبال جذب این بازیکن است.

 فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که لیورپول هم ماه‌هاست که شرایط جذب فابیو کاروالیو را دنبال می کند. این بازیکن در این فصل در فولام هشت گل و دو پاس گل داشته و احتمال جدایی اش در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد. البته لیورپول و رئال هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نداده اند.

مدیریت برنامه های کاروالیو بر عهده ژرژ مندز وکیل سرشناس پرتغالی است؛ فولام بدش نمی آید که این بازیکن را در زمستان بفروشد تا در تابستان رایگان از دستش ندهد. فابیو در این فصل در پانزده تا از هجده بازی فصل فیکس بوده و نمایش خوبی داشته است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی