|

با برد بارسلونا برابر آلاوس، ژاوی رکورد کومان را زد!

ژاوی با برد شب گذشته بارسا بر آلاوس، رکورد امتیازگیری بهتری نسبت به رونالد کومان ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته به زحمت و به لطف گل دقیقه 87 فرانکی دی یونگ توانست در زمین آلاوس پیروز شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این برد بارسا توانست به رتبه پنجم رسیده و فاصله به اتلتیکوی رده چهارمی را به یک امتیاز کاهش دهد ولی شیوه بازی بارسا چنگی به دل نزد و مورد انتقادات زیادی هم قرار گرفته است.

ژاوی از سه ماه پیش بود که جانشین رونالد کومان در بارسا شد و تا به اینجا در 9 بازی لالیگا روی نیمکت این تیم نشسته است. با وجود انتقادات زیادی که به بارسای ژاوی وارد می شود ولی نکته جالب اینکه در 5 بازی اخیر لالیگا، هیچ تیمی حتی رئال به اندازه بارسا امتیاز نگرفته است.

سه برد برابر مایورکا، الچه و آلاوس و دو تساوی برابر گرانادا و اوساسونا 11 امتیاز برای بارسا به همراه داشت(تساوی برابر سویا یک بازی عقب افتاده بود) و پس از این تیم ویارئال، بیلبائو، سلتا و ختافه بیشترین امتیاز را در 5 هفته اخیر گرفته اند.

ژاوی 9 بار در لالیگا روی نیمکت بارسا نشسته و 18 امتیاز گرفته است که در مقایسه با 15 امتیازی که بارسا با رونالد کومان در 10 بازی گرفته بود، آمار بهتری محسوب می شود.

بازی بعدی بارسا در لالیگا دو هفته بعد در نوکمپ برابر اتلتیکو مادرید است که یک بازی فوق العاده حساس خواهد بود. نبردی برای کسب سهمیه که در سال های گذشته نبردی برای قهرمانی به حساب می آمد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها