|

علاقه بارسلونا به جذب فوق ستاره تیم ملی پرتغال!

بارسلونا به جذب ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، ژائو فلیکس علاقمند است.

لینک کوتاه کپی شد

ملی پوش پرتغالی در سه فصل حضورش در پایتخت اسپانیا هنوز به 100 بازی نرسیده و به تعبیری می توان گفت که درخشش در تیم دفاعی دیه‌گو سیمئونه برای او دشوار بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از طرفی فلیکس اخیراً برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در واندا متروپولیتانو با آنتوان گریزمان، آنخل کوریا، ماتئوس کونیا و لوئیس سوارز رقابت می‌کند و همین ترافیک بالای خط حمله اتلتیکومادرید کار او را دشوارتر هم کرده است.

همه این مسائل باعث شده که شایعات زیادی درباره آینده ژائو فلیکس مطرح شود و حالا برخی رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که این بازیکن خواهان ترک اتلتیکو مادرید شده است.

بر اساس این گزارش‌ها بارسلونا همچنان در تابستان امسال جذب ارلینگ هالند را هدف اصلی خود قرار داده اما آنها می‌دانند که به لحاظ مالی انجام چنین خریدی آسان نخواهد بود. در واقع این مسئله باعث شده که بارسا گزینه های جانشینی هم برای ارلینگ هالند در نظر بگیرد که حالا گفته می‌شود ژائو فلیکس یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. از طرفی با توجه به وضعیت نه چندان خوب ستاره پرتغالی در واندا متروپولیتانو، اصلا بعید نیست که گرانترین خرید تاریخ اتلتیکو مادرید در تابستان از این تیم جدا شده و راهی بارسا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها