|

دلیل لغو هوادار- استقلال؛ کرونا یا تیم ملی؟

بازی چهارشنبه هوادار- استقلال لغو و به زمانی نامشخص موکول شد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اعلام لیست تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ قابل پیش‌بینی بود که بازی هوادار- استقلال لغو شود. این اتفاق به صورت رسمی افتاد و سازمان لیگ لغو شدن این بازی را اعلام کرد اما این طور که اعلام شده دلیل لغو این بازی نه لیست تیم ملی که کرونای بازیکنان استقلال بوده است. این‌طور که از اردوی استقلالی‌ها خبر می‌رسد بر اساس آخرین آزمایش‌هایی که بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال پشت سر گذاشتند، تغییر چشمگیری ایجاد نشده است. تعداد بازی‌های لغو شده آبی‌پوشان به دلیل کرونا حالا به عدد 2 رسیده است که یک بازیدر جام حذفی بوده و همین مساله کار سازمان لیگ و این تیم را برای برنامه‌ریزی بازی‌های عقب‌افتاده با مشکل مواجه خواهد کرد.

از میان بازیکنان استقلال سیاوش یزدانی به تیم ملی دعوت شده و زبیر نیک‌نفس و عارف آقاسی هم در لیست انتظار قرار دارند. علاوه بر این سه بازیکن، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور نیز مورد توجه اسکوچیچ بودند که به خاطر کرونا در لیست تیم ملی نخواهند بود.

باشگاه هوادار به لغو شدن بازی تیمش واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای اعلام کرد که خواهان برگزاری بازی تیمش بعد از بازی پیکان- استقلال در جام حذفی است!

در بخشی از بیانیه باشگاه هوادار آمده است: «هواداری‌ها که به دلیل تمرکز بیشتر روی لیگ برتر با چهره جوان‌تر خود در جام حذفی شرکت کرده بودند و از رقابت‌ها کنار رفتند، پس از دیدار پنجشنبه برابر نفت‌آبادان می‌توانستند با توجه به فشردگی رقابت‌ها استراحت کرده و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. البته به لحاظ مادی نیز ضررهای هنگفتی به مجموعه خصوصی هوادار وارد شده است که مشخص نیست چه نهادی باید پاسخ گوی این اتفاق باشد و درصدد جبران آن برآید! خواسته باشگاه هوادار این است که با توجه به اینکه دیدار پیکان و استقلال پیش از دیدار هوادار و استقلال لغو شده است به طور طبیعی باید پیش از دیدار هوادار و استقلال برگزار شود».

باید دید سازمان لیگ با پایان تعطیلات زمستانی و بازی‌های تیم ملی چه راهکاری برای حل این مشکل با کمترین اعتراض و بحران خواهد داشت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نه کرونای دروغین نه تیم ملی هیچ کدوم دلیل این فرافکنیها نیست،فقط ادامه سناریوی حقکشی و ضایع کردن حق رقبا و اعمال تبعیض و نامردیه و بس..البته از سر وحشتی که از نام بزرگ سرورشون پرسپولیس همیشه قهرمان دارن، چون بخوبی میدونن قهرمان واقعی انشأالله بزودی به صدر و جایگاه اصلی خودش میرسه..بامید دبل هتریک سرخ و کوری چشم بدخواهان..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی