|

آینده دیبالا و موراتا در یوونتوس به خطر افتاد؛ بارسلونا مقصد نهایی؟

یوونتوس با یک سرمایه‌گذاری قابل توجه، دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا را به ترکیب خود اضافه می‌کند تا بتواند مشکل خط حمله‌اش را حل کند.

لینک کوتاه کپی شد

یوونتوس که اخیرا برای سه سال آینده خود افزایش سرمایه‌ای 367 میلیون یورویی داشت، تصمیم گرفت برای جذب دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب ویولا رقم 67 میلیون یورو + 8 میلیون یورو پاداش پرداخت کند. پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس، خبر بسیار خوبی برای هواداران این باشگاه است اما می‌تواند سایر استراتژی‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه را دچار تحول کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ افزایش سرمایه 367 میلیون یورویی باشگاه یوونتوس، برای نقل و انتقالات سه فصل آینده این باشگاه است و یوونتوس پول خرید ولاهوویچ را از این منبع تامین کرده است. یوونتوس هنوز با این مهاجم 21 ساله به توافق شخصی کامل نرسیده است اما پیشنهاد بیانکونری قابل توجه است؛ قراردادی 4.5+1 ساله همراه با دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی. با این حال انتظار نمی‌رود سیاه و سفیدها در تابستان، ریخت و پاش قابل توجهی داشته باشند و در واقع خرید ولاهوویچ، یک خرید تابستانی بوده که با توجه به شرایط حساس باشگاه در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، زودتر از موعد انجام شده است.

یوونتوس در حالی خرید گران‌قیمت دوشان ولاهوویچ را نهایی کرده که وضعیت تمدید قرارداد پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی و ماتیا پرین روی هواست. قرارداد این چهار بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکنان به شکلی جدی دنبال نمی‌شود. در حال حاضر هم به نظر نمی‌رسد یوونتوس هیچ میلی برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا و پرداخت 40 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید ندارد. بارسلونا روی جذب این مهاجم 29 ساله اسپانیایی اصرار زیادی دارد اما الان به خاطر مشکلات مالی و ماجرای سقف دستمزدها، تا قبل از داشتن خروجی دیگری نمی‌تواند موراتا را جذب کند.

وضعیت تمدید قرارداد دیبالا هم‌چنان در بن بست است و این را نمی‌توان بی‌ارتباط به فرایند خرید ولاهوویچ دانست. حالا فرضیه‌ای مطرح شده که در آن شاید آلوارو موراتا و پائولو دیبالا در آینده یوونتوس جایی نداشته‌ باشند. با این حال اگر یوونتوس بتواند در ژانویه فروش‌هایی داشته باشد، بخشی از مبالغ صرف شده برای ولاهوویچ را می‌تواند بازگرداند و شاید در فرایند تمدید قراردادها، بهبودی حاصل شود. یوونتوس مثل گذشته تصمیم دارد هزینه‌هایش را کاهش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها