|

احتمال غیبت فوق ستاره پاری سن ژرمن در بازی برابر رئال مادرید

حضور نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بازی برابر رئال مادرید مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

پاری سن ژرمن در تاریخ 15 فوریه و حدود سه هفته دیگر در استادیوم پارک دوپرنس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بی تردید و بعد از جذب لیونل مسی، مهم ترین هدف این باشگاه فرانسوی فتح لیگ قهرمانان برای اولین بار در تاریخ خواهد بود و آنها در اولین گام در مرحله حذفی باید در برابر پرافتخارترین تیم تاریخ این تورنمنت به میدان بروند.

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در تاریخ 28 نوامبر و دیدار این تیم مقابل سنت اتین از ناحیه مچ پا آسیب دید و هنوز مقدمات بازگشت این بازیکن به میادین مهیا نشده است. به همین دلیل به نظر می رسد حضور نیمار در دیدار رفت برابر رئال مادرید هنوز قطعی نشده باشد.

گرچه نیمار تمرینات انفرادی و سبک خود را آغاز کرده، اما هنوز شاهد حضور او در تمرینات گروهی نبوده ایم. همچنین نشانه ای از بهبودی کامل در این بازیکن وجود ندارد و در صورت ادامه این روند، بعید است شاهد حضور او در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن در مسابقه سه هفته دیگر باشیم.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم نیز این هفته اعتراف کرد هنوز روند بهبودی نیمار به صورت کامل انجام نشده و زمان بازگشت او به میادین به صورت قطعی مشخص نیست. البته نشریه اکیپ مدعی شد شاید نیمار دقایقی در بازی بعدی مقابل نیس در پایان ماه ژانویه بازی کند و اگر او بدون مشکل باشد، شانس حضور در مسابقه برابر رئال مادرید را خواهد داشت. این مهاجم 29 ساله از زمان انتقال به پاری سن ژرمن دیدارهای حساس بسیاری را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده و ممکن است جدال امسال برابر رئال مادرید نیز به این لیست طولانی مدت اضافه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها