|

ستاره یوونتوس برای پیوستن به بارسلونا عجله دارد!

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، همچنان در تلاش است تا راهی برای انتقال به بارسلونا پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای ابتدایی پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام شد که آلوارو موراتا گزینه مدنظر بارسلوناست و صحبت‌هایی برای جذب این بازیکن انجام شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ژاوی از مدیران بارسا خواسته که پس از مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دیپای و همچنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکل قلبی، خط حمله این تیم را تقویت کنند.

فران تورس از منچسترسیتی به نوکمپ آمد اما ژاوی همچنان قصد دارد بازیکنان دیگری را نیز در خط حمله به خدمت بگیرد و یکی از آنها موراتا بود که در حال حاضر به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به یوونتوس رفته است.

این بازیکن اسپانیایی تا ژوئن 2023 با اتلتیکو قرارداد دارد و در سپتامبر 2020 با قراردادی قرضی و دو ساله به ارزش 20 میلیون یورو و با بند خرید 35 میلیون یورویی به یوونتوس منتقل شد.

با این حال، انتقال او به بارسا کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای به نظر می‌رسد، چرا که نیازمند به توافق رسیدن سه باشگاه با یکدیگر است.

یوونتوس تصمیمی برای استفاده از بند خرید این بازیکن ندارد اما در عین حال، مکس آلگری هم دوست ندارد این مهاجمش را در ماه ژانویه از دست بدهد، حتی با این که این باشگاه موفق به جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا شده است.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت مدیاست خبر داده‌اند که خوانما لوپز، مدیربرنامه موراتا، در حال حاضر مشغول مذاکره با اتلتیکو مادرید است تا راهی برای انتقال این بازیکن به بارسلونا پیدا کند.

اتلتیکو اعلام کرده تنها در صورتی با انجام این انتقال موافقت می‌کند که باشگاه بارسا حاضر به پرداخت 35 میلیون یورو به عنوان بند خرید این بازیکن باشد.

اما مشکل اصلی اینجاست که بارسا باید هرچه زودتر عثمان دمبله را به فروش برساند تا بتواند  هر انتقال دیگری را عملی کند، اتفاقی که هنوز رخ نداده و شاید در صورت جدایی این بازیکن فرانسوی، احتمال حضور موراتا در  نوکمپ افزایش پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها