|

پیشنهاد عجیب و غریب نساجی برای بازیکن استقلال!

باشگاه نساجی مازندران برای تقویت خود در نیم فصل دوم، به‌دنبال جذب متین کریم‌زاده از استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

پروسه این نقل‌وانتقال چند روز پیش منتفی شده بود؛ به این دلیل که باشگاه استقلال اعلام کرد تنها حاضر است متین کریم‌زاده را تا پایان فصل جاری به‌عنوان بازیکن قرضی در اختیار نساجی قرار دهد اما باشگاه مازنی تاکید دارد که این بازیکن را به مدت یک فصل به‌عنوان بازیکن قرضی در اختیار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ حالا دوباره این پرونده به جریان افتاده و گویا طرفین به توافقاتی رسیده اند. نکته جالب در مذاکرات دو باشگاه نساجی و استقلال پیشنهاد مالی است که باشگاه نساجی برای در اختیار گرفتن بازیکن استقلال داده‌است. باشگاه نساجی پیشنهاد داده در ازای دریافت رضایت‌نامه متین کریم‌زاده چند پرواز را به‌صورت چارتر برای استقلال انجام دهد.

باشگاه نساجی توسط شرکت هواپیمایی وارش اداره می‌شود که یک ایرلاین هوایی است و هم‌اکنون علاوه‌ بر انجام پروازهای نساجی تیم ملی فوتبال بانوان ایران را هم حمایت می‌کند. باید منتظر ماند و دید که باشگاه استقلال در برابر این پیشنهاد چه تصمیمی خواهد گرفت.

باشگاه نساجی در تعطیلات زمستانی و تا به این جای کار چند بازیکن را از دست داده که می توان به نام هایی چون علی آل کثیر و امیر حسین باقرپور اشاره کرد اما هنوز بازیکن جدیدی بخدمت نگرفته است. در صورتی که مذاکرات باشگاه نساجی با استقلال نتیجه مثبتی به دنبال داشته باشد می توان از متین کریم زاده به اولین صید نساجی یاد کرد.

متین کریم زاده از تیم پارس جنوبی به تیم استقلال ملحق شد اما در دور رفت نیز مثل فصل قبل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. او چند روز پیش گفته بود در استقلال می ماند و با دیگر بازیکنان برای بازی رقابت خواهد کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها