|

تازه ترین خبرها از نقل و انتقالات استقلال 10 بهمن؛ ستاره لیگ برتر اوکی را داد!

کادر فنی استقلال در حال حاضر مشغول رصد و بررسی چهار بازیکن خارجی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»؛ افراد نزدیک به فرهاد مجیدی مدعی شده‌اند که در هفته جاری صالح حردانی که در فولاد خوزستان در پست دفاع راست بازی می‌کند، به استقلال خواهد پیوست و به جای او آرش رضاوند آزاد خواهد شد. اما در آخرین خبرها احتمالا دو باشگاه بر سر معاوضه رشید مظاهری و حردانی به توافق رسیده اند.

کادر فنی استقلال در حال حاضر مشغول رصد و بررسی چهار بازیکن خارجی هستند. با این بازیکنان که دو نفرشان آسیایی و دو نفرشان غیر آسیایی هستند مذاکراتی نیز صورت گرفته اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. کاهش مبلغ رضایتنامه از اصلی ترین مواردی است که باعث شده تا به این لحظه مذاکرات به نقطه نهایی خود نرسد.

قطعاً در روزهای آتی باشگاه استقلال از نام بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال رونمایی خواهد کرد چون زمان قابل توجهی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده و استقلال باید در مسیر تقویت خود قدم بردارد.

این روز‌ها دو هافبک دفاعی استقلال یعنی مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس نیز در اوج آمادگی و شرایط ایده‌آل به‌سر می‌برند و با وجود روزبه چشمی که او نیز در فصل جاری هر زمانی که کادرفنی به وی اعتماد کرده، از خوب‌های استقلال بوده به‌نظر نمی‌رسد استقلال در این نقطه از زمین با نقطه‌ضعف خاصی روبه‌رو باشد مگر اینکه کریمی برای یک پست دیگر یعنی بازیساز که اتفاقا در روز‌های واپسین حضور در استقلال نشان داد به یک بازیکن قابل در این پست تبدیل شده است، مدنظر کادرفنی باشد.

 البته ماجرای جذب علی کریمی نیز همچنان یک موضوع داغ در اردوی استقلال محسوب می‌شود و این بازیکن در رادار مدیران قرار دارد. در همین راستا مجیدی نیز با کریمی گفتمانی داشته و این بازیکن هم بی‌میل نیست که در استقلال بازی کند و به طور قرضی هم که شده از تیم ترکیه‌ای جدا شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی