|

توافق نهایی بارسلونا و آرسنال بر سر فوق ستاره؛ بلوگرانا برنده نقل و انتقالات!

به نظر می رسید انتقال اوبامیانگ به بارسلونا به زودی نهایی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

اوبامیانگ روزهای سختی را در هفته‌های اخیر پشت سر گذشته و شرایط عجیبی را در آرسنال تجربه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ میکل آرتتا دیگر علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش ندارد و همین موضوع باعث شده که مدیران آرسنال به‌صورت جدی در فکر فروش او باشند.

از سوی دیگر ژاوی از مدیران بارسا خواسته که خط حمله تیمش را با توجه به مصدومیت ممفیس دیپای و آنسو فاتی و هم‌چنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکل قلبی تقویت کنند.

ه همین دلیل بارسایی‌ها از مدت‌ها قبل مذاکراتی را با مدیران آرسنال آغاز کرده بودند که حالا با توجه به جدی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری سن ژرمن وارد مراحل پایانی شده است.

مسئله اصلی در انتقال اوبامیانگ به نوکمپ دستمزد این بازیکن بوده گه گفته می‌شود آماده است تا دستمزد 350 هزار پوند در هفته‌اش را کاهش دهد تا بتواند قراردادش را در لالیگا به ثبت رسانده و برای بارسا به میدان برود.

با توجه به این که دستمزد دمبله 210 هزار پوند در هفته بوده، جدایی او می‌تواند شرایط پرداخت دستمزد این بازیکن را فراهم کند و آرسنال نیز از مدیران بارسا خواسته که تا جایی که می‌توانند پرداخت دستمزد اوبامیانگ را برعهده بگیرند.

انتظار می‌رود که انتقال این ملی‌پوش گابن به بارسلونا طی ساعات آتی نهایی شود و از سوی دیگر دمبله نیز در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی به پاری سن ژرمن ملحق شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها