|

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس؛ علی کریمی!

شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون پرسپولیس این روزها بسیار زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس به واسطه مشکلات مالی که برای بازیکنانش رقم خورده با استعفای یحیی گل محمدی روبرو شده و این مربی با نوشتن نامه‌ای از جمع سرخ‌های تهرانی جدا شده است. البته عنوان شده که یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس سه شرط گذاشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اولین شرط یحیی پرداخت قریب به ۵۰ درصد از پول بازیکنان است، شرط دوم درخواست برای داشتن یک زمین تمرینی مناسب است و درخواست سوم هم خرید بازیکنان با کیفیت برای پرسپولیس در نیم فصل دوم است. این بند سومی بیشترین شایعات را در چند روز اخیر داشته و هر روز یک بازیکن جدید به پرسپولیس لینک می‌شود.

جدیدترین شایعه‌ای که در این بین به گوش می‌رسد مربوط به حضور یک هافبک تازه در خط میانی پرسپولیس است. این تیم بعد از احمد نوراللهی، رضا اسدی را خرید، ولی این بازیکن هرگز در حدواندازه‌های این تیم نشان نداده است. حالا شایعه شده که یک استقلالی قدیمی برای حضور در این پست در فهرست خرید گل محمدی قرار گرفته است. بازیکن مورد نظر، علی کریمی، هافبک سابق تیم سپاهان و تیم ملی است. او بعد از حضور در قطر به ترکیه رفته، ولی در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت نتوانسته بازی کند. حالا عنوان شده او مهیای بازی است و یحیی گل محمدی هم می‌خواهد از فرصت به دست آمده استفاده کند.

آنطور که «خبرورزشی» نوشته، علی کریمی در فهرست خرید یحیی گل محمدی برای جانشینی احمد نوراللهی قرار گرفته و پرسپولیسی‌ها منتظر ورود این بازیکن هستند. پیش‌تر عنوان شده بود این بازیکن در فهرست خرید فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم استقلال هم قرار گرفته است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها