|

علی کریمی با یحیی گل محمدی مشکل دارد؟!

علی کریمی مدت‌هاست با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ارتباط گرمی نداشته و از او حمایت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

تازه‌ترین ماجرای میان این دو مربوط به استوری اخیر جادوگر محبوب فوتبال ایران است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ درست در روزهایی که اکثر هواداران پرسپولیس و بسیاری از چهره‌های شاخص سابق این تیم نظیر حسین کلانی و علی پروین به حمایت از یحیی پرداخته بودند و بازیکنان هم به رهبری سیدجلال پشت سرمربی تیمشان بودند، علی کریمی با یک استوری بلند بالا همه را شوکه کرد.

کریمی به نکاتی اشاره کرده که جای تامل فراوان دارد. او گفته چطور تا وقتی که صدری در باشگاه پرسپولیس بود از داخل مورد حمایت قرار می‌گرفت اما وقتی رفت ناگهان بد شد؟! علی کریمی با اشاره به تمدید قرارداد گل محمدی کنایه‌هایی را زده و همه هواداران پرسپولیس را به فکر فرو برده است. مسلما اگر علی کریمی در فوتبال ایران جایگاه متفاوتی در بین مردم دارد، فقط به خاطر اینکه فوتبالیست بزرگی بود، نیست. او بارها و بارها نشان داده که در بسیاری از موضع‌گیری‌ها فردی باهوش است و البته از گفتن حقایق هرچند که تلخ باشد، هیچ هراسی ندارد.

موضع‌گیری اخیر کریمی بار دیگر نشان داد او آدمی نیست که با جهت باد عوض شود. علی کریمی حرفش را می‌زند حتی اگر آن حرف به مذاق تیفوسی‌های پرسپولیس هم خوش نیاید. شاید خیلی ها پس از این استوری از یکدیگر پرسیدند که ماجرا چیست؟

آذرماه سال گذشته و پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت میثم علیپور فیزیوتراپ تیمش را کنار گذاشته و بلافاصله علی اعظم را که در پدیده مشهد سابقه همکاری با او را داشت به باشگاه بیاورد! این تصمیم یحیی گل محمدی پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته برابر اولسان کره جنوبی گرفته شد. در آن مقطع علی کریمی از طریق دوستان مشترک (بخوانید مرحوم مهرداد میناوند) به سرمربی پرسپولیس پیغام داد که میثم علیپور (دوست صمیمی جادوگر) در تیم حفظ شود اما گل محمدی زیر بار نرفت.

ظاهرا میثم علیپور درگیری لفظی شدیدی در اردوی تیم پرسپولیس با دکتر حقیقت پزشک این تیم پیدا می‌کند و دیالوگ هایی بین طرفین رد و بدل می‌شود که اشک حقیقت سرازیر شده و...

یحیی گل محمدی پس از این اتفاق تصمیم خود را گرفته و در بازگشت به تهران در اولین اقدام خواهان اخراج علیپور از تیم می شود. تصمیمی که با وجود پادرمیانی علی کریمی گرفته شده و یحیی کوتاه نمی‌آید تا از همان روز استارت اختلاف سرمربی پرسپولیس و جادوگر محبوب فوتبال ایران زده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها