|

غایب بزرگ استقلال در بازی با هوادار؛ آقای همه کاره!

بعد از تعویق زمان برگزاری بازی هوادار-استقلال، این دیدار فردا (جمعه) از ساعت 17 در ورزشگاه انقلاب کرج به انجام می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

آبی‌پوشان برای مسابقه فردا برخلاف صحبت‌های انجام شده در بازار نقل و انتقالات زمستانی، خرید جدیدی نداشتند و با جدایی فردین رابط، بابک مرادی و محمدرضا آزادی مقابل هوادار صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ مهم‌تر از عدم تقویت استقلال در بازار زمستانی اما عدم حضور تاثیرگذارترین بازیکن این فصل استقلال در بازی فردا است؛ کوین آرتور یامگا. ستاره فرانسوی که در این فصل برای استقلال 7 بار توانسته گلزنی کند و 2 بار هم در قامت گل‌ساز برای آبی‌ها درخشیده است اما به دلیل 4 اخطاره شدن، فرهاد مجیدی فردا او را در اختیار نخواهد داشت.

یامگا در شرایطی غایب استقلال است که برخلاف گمانه‌زنی رسانه‌ها، جذب صابر حردانی هم در سمت راست خط دفاعی آبی‌ها قطعی نشده تا در غیاب یک ستاره با قابلیت بازی در چند پست مختلف، فرهاد مجیدی احتمالاً مجدد به زوج وریا غفوری و سبحان خاقانی اعتماد کند و این دو بازیکن را برای حمله از سمت راست به سوی دروازه هوادار در ترکیب مسابقه فردا قرار دهد.

یامگا با وجود محرومیت بعد از یک هفته مرخصی به تهران بازگشته و در تمرینات استقلال حاضر است و بعد از مصاف هوادار به نظر می‌رسد مجدداً برای دوئل جام حذفی با پیکان تهران به ترکیب استقلال بر می‌گردد.

از زمان پیوستن کوین آرتور یامگا، این بازیکن فرانسوی تنها در مقابل گل‌گهر سیرجان به دلیل عدم صدور مجوز از سوی سازمان لیگ نتوانست بازی کند و در دیگر بازی‌ها همراه استقلال بوده است و حالا نبرد فردا مقابل هوادار تهران، دومین مسابقه‌ای خواهد بود که یامگا همراه استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بعد از امضای قراردادش با آبی‌ها نخواهد بود. استقلال در آن بازی، بدون یامگا موفق به گلزنی نشد، هرچند در ادامه نتیجه بازی به سود آبی‌ها تغییر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی