|

حمایت کاپیتان سابق استقلال از حرف های فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ

مدافع سابق تیم استقلال گفت که فرهاد مجیدی در مورد انتقاد از سرمربی تیم ملی از ادبیات مناسبی استفاده نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

در خصوص نتایج خوب استقلال در لیگ و اینکه آیا می‌توان آبی‌پوشان را مدعی اول قهرمانی دانست، گفت: استقلال نتایج خوبی گرفته و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه پیدا کند تا بعد از چند سال شاهد قهرمانی این تیم باشیم. وقتی استقلال تا الان اینطور نتیجه گرفته پس می‌توانیم بگوییم این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی با اشاره به دلایل موفقیت استقلال عنوان کرد: استقلال از لحاظ مدیریتی سر و سامان پیدا کرده است. نکته دیگر اینکه استحکام خط دفاعی این تیم هم بالا است و این موضوع به نتیجه‌گیری استقلال کمک کرده است. به نظر می‌رسد مربی ایتالیایی هم توانسته تأثیر مثبت خودش را نشان دهد.

قربانی در مورد صحبت‌های فرهاد مجیدی علیه دراگان اسکوچیچ و اینکه چه نظری در مورد این موضوع دارد، تصریح کرد: مجیدی نظرش را گفته و این حق را داشته در مورد این موضوع صحبت یا از تیمش دفاع کند ولی معتقدم از ادبیات مناسبی استفاده نکرد.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا تصمیم اسکوچیچ در استفاده از یک بازیکن غیرتخصصی در پست دفاع میانی درست بود؟» خاطرنشان کرد: وقتی سرمربی تیم ملی دو یا سه بازیکن در آن پست دارد، منطقی نیست که از بازیکن غیرتخصصی استفاده کند. این موضوع قطعاً به بازیکنانی که در پست دفاع میانی هستند برمی‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها