|

جنگ منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره بایرن

دو تیم لیورپول و منچستریونایتد شرایط سرژ گنابری، ستاره بایرن مونیخ را زیر نظر دارند.

لینک کوتاه کپی شد

گنابری از زمان پیوستن به بایرن مونیخ موفق شده نام خودش را به‌عنوان یکی از با استعدادترین وینگرهای فوتبال اروپا مطرح کند.

این ستاره سابق آرسنال تا به حال 154 بازی برای بایرن انجام داده و موفق شده 59 گل به ثمر برساند و 44 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند. او در طول این مدت سه قهرمانی بوندس‌لیگا، دو قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان نیز با این تیم به‌دست آورده است.

او این فصل نیز شرایط خوبی را تجربه کرده و 12 گل در تمامی رقابت‌ها برای بایرن به ثمر رسانده تا دومین گلزن برتر این تیم پس از روبرت لواندوفسکی با 23 گل زده باشد.

همین موضوع باعث شده که بایرن به فکر تمدید قرارداد گنابری باشد که 18 ماه دیگر به پایان می‌رسد. اما اسکای اسپورت آلمان خبر داده که مقامات این باشگاه تا به حال نتوانسته‌اند پیشنهادی که مدنظر این بازیکن باشد را ارائه کنند و همین توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده است.

منچستریونایتد و لیورپول به دقت شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند اما گفته می‌شود که رئال مادرید و بارسلونا هم منتظر هستند تا ببینند آیا گنابری قراردادش با بایرن را در تابستان پیش رو تمدید خواهد کرد یا خیر تا پس از آن برای جذب او اقدام کنند.

اگر پیشنهادهای بایرن تا تابستان 2022 مورد قبول این بازیکن قرار نگیرد، احتمال این که مدیران این باشگاه آلمانی اقدام به فروش او کنند زیاد است، چرا که این آخرین فرصت آنها برای رایگان از دست ندادن این بازیکن خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها