|

صحنه جنجالی بازی استقلال- هوادار؛ استقلال 12 نفره گل زد!

حسین زاده مهاجم استقلال باوجود آنکه در دقایق پایانی تعویض شده بود اما به هنگام زدن ضربه کرنر منجر به گل استقلال دوباره وارد میدان می شود

لینک کوتاه کپی شد

در دیدار استقلال برابر هوادار دو صحنه بسیار عجیب رخ داد که سطح کیفی بالای لیگ ایران را به تصویر می کشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، استقلال در دیدار معوقه خود برابر هوادار توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

این بازی بسیار جنجالی از آب درآمد به طوریکه صحنه های جنجالی را در این بازی دیدیم که به ندرت در لیگ دیگری از جهان شاهد آن خواهیم بود.

در دقایق پایانی بازی سیاوش یزدانی مدافع باتجربه استقلال که مجیدی یک انگشت او به تمام مدافعان تیم ملی می ارزد در حرکت غیر ورزشی در حالیکه هوادار در حال حمله توپی را که در جریان بازی نبود وارد محوطه جریمه خود کرد و این باعث شد تا حمله هوادار به نتیجه بماند.

همه کارشناسان بعد از بازی اعلام کردند که داور باید این صحنه را پنالتی به سود هوادار می گرفت اما جالب اینکه داور بازی باوجود مشورت کردن با کمک های خود این صحنه را پنالتی نگرفت. سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا داوران ما از قوانین جدید داوری بی اطلاع هستند؟ اگر اطلاع دارند پس چگونه این صحنه مسلم پنالتی گرفته نشد و اگر ندارند چرا باید قضاوت در لیگ برتر به انها داده شود؟

و اما صحنه دوم که جنجالی تر و عجیب تر هم بود اینکه حسین زاده مهاجم استقلال باوجود آنکه در دقایق پایانی تعویض شده بود اما به هنگام زدن ضربه کرنر منجر به گل استقلال دوباره وارد میدان می شود که این هم طبق قوانین داوری خطا است و باید گل مردود اعلام شد.

داوری ها در لیگ برتر ایران بسیار جنجالی و پر اشتباه شده است و همه تیم ها در حال بیانیه دادن هستند اما جالب اینکه کمیته داوری هیچ اقدامی برای کم کردن این اشتباهات عجیب و زیاد ندارد.

البته جنجال به بیرون از میدان هم کشیده شد و سرمربی تیم آبی پوش صحبت های عجیب و دور از انتظاری را در نشست خبری بعد از بازی بر زبان آورد که هم توهین به ملی پوشان و هم به اسکوچیچ تلقی می شود.

آیا کمیته انضباطی و کمیته داوری درباره این دوصحنه جنجالی و البته صحبت های مجیدی تصمیم گیری خواهد کرد یا این هم مثل بسیاری از موارد دیگر به دست فراموش سپرده خواهد شد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی