|

احتمال غیبت فوق ستاره PSG در بازی برابر رئال مادرید

شاید نیمار غایب بزرگ تیم پاریسی مقابل رئال مادرید باشد.

لینک کوتاه کپی شد

از پایان ماه نوامبر باشگاه پاری سن ژرمن تلاش زیادی کرده است تا نیمار را به بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان برساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ اگر چه این بازیکن دو هفته است که به صورت انفرادی تمرین می کند و چند باری هم در تمرینات گروهی تیمش حاضر شده است، روزنامه اکیپ در شماره امروز خود مدعی شده است که روند ریکاوری این بازیکن اندکی کندتر از چیزی که پیش بینی می شده پیش رفته است و نه تنها حضور فیکس این ستاره برزیلی در دیدار تیمش مقابل رئال مادرید در هاله ای از ابهام است بلکه این احتمال وجود دارد که حتی به مسابقه نرسد.

 او در حال حاضر در برزیل در حال رسیدگی به پای مصدوم خودش است و قرار است دو روز دیگر به پایتخت فرانسه برگردد تا تیم پزشکی پاری سن ژرمن شرایط او را زیر نظر بگیرد. با وجود این که خیلی بعید است نیمار به دیدار تیمش مقابل رئال مادرید برسد اما او به سختی در تلاش است تا بتواند در این دیدار حاضر باشد. 

در هر صورت حضور این بازیکن در دیدار این هفته تیمش مقابل رن تقریبا غیرممکن است ولی شنیده ها حاکی از این است که پوچتینو تا آخرین لحظه برای دیدار مقابل رئال مادرید منتظر نیمار می ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها