|

عوامل موفقیت استقلال از دید فرهاد مجیدی!

سرمربی استقلال عملکرد شاگردانش در بازی برابر پیکان را ستود و گفت، خوشبخت است که هدایت آنها را برعهده دارد.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی بعد از برتری یک بر صفر آبی‌پوشان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار خوب و جانداری بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها با تمام وجود بازی کردند و تشکر می‌کنم. علی‌رغم همه مشکلاتی که بود، آنها بسیار خوبی بازی کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو هفته تمرین نداشتیم، شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود، اما آنها با تمام وجود بازی کردند و از آنها ممنونم. با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی‌خواهم اینجا باز کنم، عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم که در آینده این مشکلات برطرف شوند. در واقع اگر قرار باشد که این روند تیم حفظ شود، باید مشکلات حل شود. با درایتی که از آجورلو سراغ دارم، امیدوارم این مشکلات به‌زودی حل شود تا روند خوب تیم ما نیز حفظ شود.

وی درباره دلیل غیبت صالح حردانی گفت: علتش را نمی‌دانم، ولی دو ساعت قبل از این بازی گفتند که کارت این بازیکن را صادر نکرده‌اند.

مجیدی درباره مشکلات استقلال و اینکه تیم آن شادابی گذشته را ندارد، عنوان کرد: تیم ما دو هفته تمرین نکرد و شرایط بازی‌ها نیز هر چهار روز یکبار است. یعنی ما یک بازی انجام می‌دهیم، بعد ریکاوری داریم، سپس یک جلسه تمرین می‌کنیم و دوباره به میدان می‌رویم. این شرایط روند تیم را کند می‌کند. من به این مسئله واقف بودم و به همین دلیلی سعی کردم از بیشتر بازیکنان استفاده کنیم. درباره بازی نیز باید بگویم که پیکان تیمی است که دفاعی و بسته بازی می‌کند، ولی بازیکنان تیمم عالی بازی کردند. درباره مشکلات نیز باید بگویم که این مشکلات، درون خانوادگی است و سعی می‌کنم که مطرح نکنم، ولی دوباره تأکید می‌کنم که برای حفظ روند خوب تیم باید این مشکلات حل شوند. باز هم اعلام می‌کنم با درایتی که در آجورلو سراغ دارم، مشکلات  حل می‌شوند. اگر ما چیزی نمی‌گوییم، دلیل بر آن نیست که مشکلاتی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین نیز گفت: با بازیکنان که صحبت کردم گفتند شرایط زمین خوب بود، ولی کمی سفت بود، با این وجود نسبت به سایر زمین‌ها شرایط بهتری داشت. باید کم کم به زمین چمن‌های نامطلوب تیم‌هایی که با آنها بازی داریم، عادت کنیم.

مجیدی در پاسخ به سؤالی در مورد روند تیم استقلال نسبت به فصل گذشته و دلایل پیشرفت آبی‌پوشان گفت: مهمترین عامل خودِ بازیکنان هستند. من بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم، بازیکنانی که با تمام وجود بازی می‌کنند. عامل دوم نیز مدیریت آجورلوست. این دو عامل باعث شده است که تیم ما روند خوبی داشته باشد، ولی سهم بیشتر را به بازیکنانم می‌دهم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها