|

شوخی عجیب مورینیو با داور!

مورینیو در مورد استقبال زیبای اینترمیلان و دیدار برابر نراتزوری در جام حذفی ایتالیا صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در جام حذفی ایتالیا، مورینیو به عنوان سرمربی رم پس از ۱۲ سال به خانه بازگشت و با هواداران اینترمیلان دیداری تازه کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فارس؛ این دیدار البته بسیار زیبا پیش رفت و هواداران و مسئولان تیم اینترمیلان برای او سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند تا آقای خاص برای لحظاتی احساساتی شود.

مورینیو در این بازی ۲ بر صفر از اینزاگی شکست ولی با احترام از حریف صحبت کرد و اظهاراتی جالبی در خصوص علاقه‌اش به اینتر به ثبت رسانید.

سرمربی رم گفت: من برای پیروزی به رم آمده‌ام ولی رابطه من اینترمیلان ابدی است. من نمی‌توانم هرگز این واقعیت را پنهان کنم. آنها فوق العاده از من استقبال کردند. استقبال آقای ژانگ، آقای ماروتا و خاویر زانتی از من به مانند یک هدیه فوق العاده بود.

وی ادامه داد:با این حال، من برای پیروزی به اینجا آمدم، برای رم و هواداران رم به اینجا آمدم. ما نتوانستیم بازی را ببریم چون در ۵ دقیقه اول در مهار بازی ناتوان ظاهر شدیم. اینترمیلان نشان داد بسیار خوب بازی می‌کند. ما خوب بازی کردیم، در نیمه اول ۲ موقعیت بزرگ داشتیم ولی در ادامه مدافعان به خوبی مانع کار ما شدند. واضح است که گل دوم بازی را تغییر داد و شکل دیدار عوض شد.

در این بازی داور به مورینیو کارت زرد داد که آقای خاص واکنشی جالب و خنده دار به آن نشان داد. او گفت: برای رزومه داور خوب است که به مورینیو کارت زرد داده باشد.

رم از این رقابت کنار رفت تا تنها در رقابت لیگ کنفرانس اروپا حضور داشته باشد. این تیم اکنون در سری‌آ ایتالیا در رده هفتم جدول قرار دارد و برای سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها