|

تغییرات زیاد پرسپولیس برابر نساجی نسبت به بازی رفت!

پرسپولیس برابر نساجی با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی رفت به میدان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و نساجی در هفته دوم رقابت های لیگ بیست و یکم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در آن بازی پرسپولیس در یک بازی نفس‌گیر و کاملا فیزیکی توانست با دبل مهدی عبدی پیروز شود.

سرخ‌ها در آن بازی که از ساعت 18 روز پنجم آبان برگزار شد، در یک بازی پربرخورد در اواخر نیمه اول با گل مهدی عبدی پیش افتادند اما با شروع نیمه دوم با ضربه سر کریم اسلامی غافلگیر شده و دروازه خود را باز شده دیدند.

پس از مساوی شدن بازی حملات پرسپولیس بیشتر شد و در یک حرکت ترکیبی عالی بازهم مهدی عبدی موفق به گل‌زنی شد. تلاش نساجی برای مساوی کردن بازی در دقایق باقی مانده به جایی نرسید تا درنهایت پرسپولیس به اولین پیروزی خانگی خود در فصل جدید دست پیدا کند.

حال پرسپولیس با گذشت 4 ماه با ترکیب متفاوت به میدان می رود. پرسپولیس که در آن دیدار با ترکیب حامد لک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، میلاد سرلک، وحید امیری و رضا اسدی به میدان رفت، در بازی برگشت حداقل با 4 تغییر به میدان خواهد رفت.

در خط دفاعی مهدی شیری از سوی گل محمدی به باشگاه سپرده شده و نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

عیسی آل کثیر و میلاد سرلک مصدوم هستند و وضعیت امید عالیشاه و مهدی ترابی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لازم به ذکر است این ها نفرات غایب پرسپولیس نسبت به ترکیب اصلی بازی رفت هستند و هنوز وضعیت سیامک نعمتی و احسان پهلوان نیز مشخص نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی