|

جدایی زودهنگام ستاره هلندی از بارسلونا!

به نظر می‌رسد که پس از تنها یک فصل ممفیس دیپای در آستانه جدایی از بارسلونا قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

در تابستان گذشته بود که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره ممفیس دیپای از لیون جدا شد و به بارسلونا پیوست تا با سرمربی محبوب خود یعنی رونالد کومان کار کند. روزهای آغازین حضور ستاره هلندی در بارسا نسبتاً خوب پیش رفت اما در ادامه شرایط برای او تغییر کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در اوایل فصل بود که بعد از کسب چند نتیجه ضعیف رونالد کومان از هدایت بارسلونا برکنار شد و جای خود را به ژاوی هرناندز داد. به نظر می‌رسد که این جابجایی در جایگاه ممفیس دیپای نیز تاثیرگذار بوده و ژاوی علاقه چندانی به سبک بازی این بازیکن نشان نداده است. البته باید به این نکته هم توجه داشت که دیپای اخیراً با مصدومیت روبرو بوده و از فرم همیشگی خود دور بوده است.

در همین راستا اسپورت کاتالونیا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ممفیس دیپای بعد از تنها یک فصل حضور در نوکمپ در آستانه ترک بارسلونا قرار گرفته است. در این گزارش ادعا شده که با اضافه شدن فران تورس، آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ به خط حمله بارسا کار برای دیپای دشوار شده است. از طرف دیگر بارسلونا به دنبال این است که از ترافیک خط حمله خود بکاهد و نهایتاً در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب ارلینگ هالند به کار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها