|

با برکناری عزیزی خادم، سرپرست احتمالی ریاست بر فوتبال ایران کیست؟

گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال قریب‌الوقوع برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و عزل رئیس این فدراسیون است.

لینک کوتاه کپی شد

در آستانه یک سالگی دوره جدید مدیریت فدراسیون فوتبال، اختلافات میان اعضای هیئت‌رئیسه و رئیس فدراسیون به اوج خود رسیده، تا جایی‌که نامه‌‌ عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با 5 امضا در دبیرخانه فدراسیون فوتبال وصول شد‌.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نامه‌ای که در آن از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته شده تا به قید فوریت و در فاصله زمانی 14 روز جلسه هیئت‌رئیسه را برای بررسی موضوع عزل برگزار کند؛ با توجه به ترکیب هیئت‌رئیسه‌، باید دو سوم آرا برای عزل عزیزی‌خادم از سوی اعضای هیئت‌رئیسه به ثبت برسد.

در صورت موفقیت مخالفان ریاست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، او از سمتش عزل خواهد شد و موقتاَ سرپرستی از سوی هیئت‌رئیسه برای اداره فوتبال ایران معرفی خواهد شد تا زمانی‌که مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود و مجمع، تصمیم نهایی را برای عزل قطعی یا ادامه همکاری عزیزی‌خادم اتخاذ کند؛ در صورت تایید مجمع برای برکناری عزیزی‌خادم، فرآیند انتخاب رئیس جدید نیز از طریق انتخابات مجمع آغاز می‌شود.

نکته مهم در این بین، موضوع انتخاب سرپرست موقت است؛ به نظر می‌رسد شانس سرپرستی مهرداد سراجی بیش از سایر گزینه‌ها باشد و در صورت رأی آوردن مسئله عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، احتمالاً مدیرعامل سایپا در کسوت سرپرست فدراسیون فوتبال کارش را پیش خواهد برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها