|

روز و ساعت بازی پاری‌سن‌ژرمن-رئال مادرید؛ لیگ قهرمانان اروپا

فردا شب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فردا شب، سه‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و در حساس‌ترین مسابقه رئال مادرید به مصاف پاری سن ژرمن خواهدرفت. این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ این دیدار در پارک دپرنس پاریس با سوت دنیله اورساتو آغاز خواهدشد.

در ۹ مصاف قبلی، سهم رئال ۵ پیروزی و سهم پاریسی‌ها ۲ پیروزی بوده است. ۲ دیدار این تیم‌های بزرگ اروپا هم با تساوی به پایان رسیده است.

جذاب‌ترین صحنه بازی، اما در صورت سلامتی و حضور راموس در زمین به تقابل او با تیم سابقش برخواهدگشت. به جز راموس، دی ماریا و اشرف حکیمی نیز دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن هستند که سابقه بازی در رئال را دارند.

نیمار و لیونل مسی نیز از جمله بازیکنانی هستند که با پیراهن بارسلونا بار‌ها مقابل رئال به میدان رفته اند.

لاتلیر و میشوت، بازیکنانی هستند که ب کرونا مبتلا شده اند. هررا نیز از ناحیه ران اسیب دیده و راموس از ناحیه ساق و نیمار نیز از ناحیه مچ پا آسیب دیده هستند.

در آن سو اما بنزما شاید بزرگ ترین غایب رئال باشد، بازیکنی که از ناحیه همسترینگ اسیب دیده است. مندی نیز با مصدومیتی هرچند جزئی روبه روست.

ترکیب رئال مادرید در برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

کورتوآ، مارسلو، میلیتائو، آلابا، کارواخال، کاسمیرو، کروس، مودریچ، آسنسیو، وینیسیوس و بیل یازده بازیکن کارلو آنجلوتی در بازی با شاگردان پوچتینو خواهندبود.

در دیگر دیدار سه شنبه شب، منچسترسیتی نیز در خانه حریف به رقابت با اسپورتینگ لیسبون می‌پردازد. سرجان ژوانوویچ قضاوت این بازی را برعهده دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها