|

فیفا رای بازی جنجالی برزیل با آرژانتین را صادر کرد!

با رای فیفا، بازی لغو شده دو تیم برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی دوباره برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بازی نیمه تمام برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی در ماه سپتامبر سال گذشته، با محرومیت چهار بازیکن و جریمه نقدی برای هر دو تیم، به حکم فیفا تکرار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  در آن مسابقه و در حالیکه تنها دقایقی از آغاز بازی دو تیم برزیل و آرژانتین گذشته بود، پلیس فدرال برزیل وارد زمین شده و بازی را متوقف کرد، در ادامه نیز بازیکنان البی سلسته تصمیم به ترک میدان گرفتند و آن دیدار در نهایت لغو شد. در واقع علت مداخله پلیس برزیل، اطلاعات جعلی بازیکنان آرژانتین مبنی بر رعایت قوانین قرنطینه بود و ستاره های آلبی سلسته نیز تمایلی به ادامه مسابقه در این شرایط نشان ندادند.

امیلیانو مارتینز و امیلیانو بوئندیا از استون ویلا و کریستین رومرو و جیوانی لو سلسو از تاتنهام توسط دولت برزیل به ارائه اطلاعات نادرست و زیر پا گذاشتن قوانین متهم شده بودند. اما حالا رای فیفا در خصوص آن پرونده صادر شده و فدراسیون فوتبال برزیل ۴۷۷ هزار یورو و فدراسیون فوتبال آرژانتین ۱۹۰ هزار یورو جریمه شدند. 

همچنین مارتینز، بوئندیا، رومرو و لوسلسو همگی به دلیل عدم رعایت پروتکل های کرونا برای دو مسابقه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شدند. همچنین این دیدار در تاریخ و مکانی که فیفا تعیین می کند دوباره برگزار خواهد شد. برزیل و آرژانتین هر دو به جام جهانی قطر راه یافته اند و این مسابقه تشریفاتی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی