|

تخفیف میلیاردی باشگاه پدیده به پرسپولیس!

قائم مقام باشگاه پدیده اعلام کرد: روی دریافت مبلغی ده میلیارد با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده در گفتگویی با برنامه شبهای فوتبالط درباره بدهی پرسپولیس به این باشگاه توضیح داد و گفت: در برنامه ای که با هیات مدیره محترم و آقای دکتر حمیداوی صحبت کردیم دو برنامه اصلی داشتیم؛ یکی پول پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس بود و دومی حل مشکل کمیسیون ماده پنج بود که طی این مدت یکی از ماموریت های اصلی من بحث پرسپولیس بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او ادامه داد: با جلسات و صحبت های مختلف بعد از سه سال و بعد از اینکه عوض شدن ۳-۴ مدیرعامل در نهایت با آقای درویش که عزم جدی برای حل این مشکل بصورت عملی داشتند توافق انجام شد و مسائل حقوقی توافق ما با پرسپولیس انجام شد و باشگاه پرسپولیس بر اساس تعهدی که داشت در ابتدای کار تعهدش را انجام داده البته باید بقیه موارد را هم انجام بدهند.

حیدرپور با اعلام اینکه باشگاه پدیده به پرسپولیس تخفیف داده است، عنوان کرد: به احترام هواداران پرسپولیس و عزیزانی که در هیات مدیره بودند، آقای دکتر حمیداوی یک تخفیفی به باشگاه پرسپولیس دادند. آقای دلبری که در هیات مدیره ما هستند با آقای درویش صحبت کردند و ما به احترام هواداران پرسپولیس و اینکه نماینده فوتبال کشور بودند و چون در این جریان هم ما ضرر کرده بودیم و هم پرسپولیس، با توافقی که انجام شد، تخفیف خیلی خوبی به پرسپولیس دادیم و مشکل حل شد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که قرار است باشگاه پرسپولیس چه مبلغی را پرداخت کند، گفت: عددی که توافق شده ۱۰ میلیارد است. حدود ۷ میلیارد آقای حمیداوی و هیات مدیره محترم تخفیف دادند. البته این پول به ما پرداخت نشده اس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها