|

نوراللهی دلتنگ برای بازی در پرسپولیس؛ کُری سنگیا احمد با قائدی!

ستاره سابق پرسپولیس از شرایطش فوتبال امارات و تصمیم اش برای آینده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

احمد نوراللهی دیشب گفت وگویی با برنامه فوتبال برتر داشت که در آن در خصوص شرایط این فصل تیم سابقش گفت:پرسپولیس تیم خیلی خوبی دارد و هر ساله مدعی قهرمانی بوده است. امیدوارم امسال هم بتوانند جام قهرمانی را به دست بیاورند و برای ششمین بار قهرمان شوند. برای تیم خوب پرسپولیس و هواداران خوبش آرزوی موفقیت دارم. دلتنگ بازی در پرسپولیس هستم و برای بازیکنان و هواداران تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ نوراللهی در خصوص هم تیمی ایرانی اش و کری‌های فوتبالی بین شان گفت: مهدی قایدی را تا نیم ساعت بعد از مصاحبه خواهم دید. همه چیز اینجا خوب است. لیگ ایران را هم دنبال می‌کنیم و با هم کری می‌خوانیم و مهدی می‌گوید استقلال قهرمان است و من می‌گویم پرسپولیس. خیلی خوب است که مهدی هم اینجا هست و احساس نزدیکی می‌کنیم و شرایط خیلی خوبی هم داریم.

ستاره سابق پرسپولیس در خصوص اینکه از ابتدای فصل شایعه جدایی او از الاهلی شنیده می‌شود و این ماجرا چقدر واقعیت دارد ادامه داد:یک سری اخبار همیشه در فضای مجازی منتشر می‌شود، اما خیلی صحت ندارد و من هم هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم و تا جایی که باشگاه بخواهد و قرارداد داشته باشم در اختیارشان هستم. اخباری هم از اول فصل وجود داشت؛ خیلی‌ها رعایت نمی‌کردند و اخبار دروغ منتشر می‌کردند، ولی به قراردادمان پایبند هستیم و تا زمانی که باشگاه بخواهد در اختیارشان هستیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

از کسی ناراحت نیستم، اما شرایطی که امروز فضای مجازی ما دارد کمی اذیت کننده است؛ نه فقط برای این ورزش بلکه فضای مجازی به همه چیز ضربه می‌زند، به خصوص به فوتبال ما. این اخبار کذب و دروغ هم جزوی از فضای مجازی است. ناراحتی من بخاطر این بود که اخبار دروغ منتشر می‌کردند.

بازیکن تیم ملی ایران به نکته جالبی هم در خصوص بازی با امارات اشاره کرد واز درخواست عجیب اماراتی‌ها گفت: در اردوی آخر ۵-۶ بازیکن از شباب الاهلی در تیم ملی امارات هستند که ۲ تا ذخیره بودند و ۴ بازیکن هم فیکس بودند. بعد از بازی می‌گفتند شما که صعودتان قطعی شده چرا انقدر بازی را جدی گرفتید و حداقل می‌گذاشتید ما شانس‌مان را امتحان کنیم. البته امارات هم هنوز شانس دارد و فکر می‌کنم تیم سوم گروه است و برای بازی پلی آف شانس دارد که بتواند صعود کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها