|

کنعانی زادگان می خواهد از تلویزیون شکایت کند!

وکیل کنعانی زادگان خبر از پیگیری قضایی برای یکی دو برنامه تلویزیونی داده است.

لینک کوتاه کپی شد

داستان جنجالی صوت منتسب به محمدحسین کنعانی زادگان که مخاطب را ترغیب به دیدار در اتوبوس تیم ملی می‌کند همچنان تبعات زیادی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بعد از انتشار فایل کذایی، بسیاری از این گفتند که این بازیکن باید از تیم ملی خط بخورد، ولی عده‌ای دیگر اعتقاد داشتند باید تنبیهی برای کنعانی زادگان درنظر گرفته شود که به دوران حرفه‌ای اش، آسیبی وارد نشود. به گزارش فرارو، همزمان با این گمانه زنی ها، اما این بازیکن به همراه وکیلش، فایل صوتی بحث برانگیز را جعلی خوانده و آن را پاپوش توصیف کردند. به عقیده این دو نفر، عده‌ای که رد آن‌ها به ترکیه می‌رسد در این پرونده از روی قصدوغرض صدای کنعانی زادگان را تقلید کرده اند.

با وجود چنین ادعایی، اما کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای به محرومیت ۲ جلسه‌ای کنعانی زادگان از همراهی با تیم ملی داد و جریمه‌ای مالی برای او در نظر گرفت.

با اعلام این رای، وکیل کنعانی زادگان از اعتراض به آن در کمیته استیناف خبر داد. در کنار این موارد، اما یکی دو برنامه تلویزیونی با صحبت درباره نسبت تخلف و میزان جریمه، نسبت به آن واکنش‌های متفاوتی داشته و حتی در یکی دو برنامه آن را به نظرسنجی هم گذاشته اند. حالا در نامه‌ای که وکیل کنعانی زادگان به «ورزش سه» داده، مشخص شده که او از برنامه‌های تلویزیونی مذکور شکایت کرده که چرا بدون آنکه منتظر رای کمیته استیناف بمانند، یک طرفه به قاضی رفته اند و پای موکلش را در برنامه‌های صداوسیما به میان کشیده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها