|

چشم پرسپولیسی ها به تراکتور؛ استقلال امتیاز از دست می دهد؟!

پرسپولیسی ها به درخشش تراکتور در دیدار خانگی اش برابر استقلال امیدوارند.

لینک کوتاه کپی شد

فاصله دو تیم با هم همچنان سه امتیاز است. سرخ پوشان در تعقیب رقیب سنتی خود هستند و در انتظار کوچکترین لغزش تیم مجیدی تا باز هم به صدر جدول رسیده و جایگاه 5 سال اخیر خود را پس بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سرخ‌پوشان در پنج دیدار قبلی خود در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته و تمام بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده در هفته چهاردهم باز هم روی نوار پیروزی افتاد تا نشان دهد چقدر برای بازپس گیری جایگاه پنج سال گذشته از استقلال مصمم است. گل محمدی و شاگردانش اگرچه سوپرجام فوتبال ایران را از دست دادند اما بلافاصله از نظر روحی خود را ریکاوری کرده و در فاصله 5 روز در مشهد تیم سخت کوش و تاکتیکی نساجی را با سه گل شکست دادند تا همچنان به بازگشت به صدر جدول امیدوار باشند.

حالا آن ها قرار است در بازی بعدی در تهران میزبان آلومینیوم اراک باشند. پرسپولیس اگرچه بازی سختی با آلومینیوم پیش رو دارد اما به شدت امیدوار به درخشش تراکتور مقابل استقلال است. گفتگو با بازیکنان نشان می دهد آن ها اعتقاد زیادی به درخشش تراکتور در این بازی داشته و امیدوارند به این هستند که استقلال در تبریز امتیاز از دست بدهد تا آن ها با پیروزی مقابل آلومینیوم فاصله امتیازی شان با صدر جدول را به حداقل برسانند.

باید منتظر بود و دید در هفته هجدهم چه نتایجی رقم خواهد خورد و آیا فاصله امتیازی پرسپولیس و استقلال به حداقل خواهد رسید یا نه.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها