|

کنایه پیشکسوت استقلال به نقل و انتقالات این تیم

مهاجم سابق آبی معتقد است که استقلال قادر خواهد بود انتظارات هواداران برای دستیابی به قهرمانی را پایان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت آبی‌ها مدعی است که استقلال قادر خواهد بود انتظارات هواداران برای دستیابی به قهرمانی را پایان دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ مهاجم اسبق آبی‌ها که سابقه سرمربیگری این تیم را نیز در کارنامه دارد، با اشاره به شرایط این تیم بعد از شکست دو حریف اخیرشان در جام حذفی و لیگ برتر می‌گوید:

بازی جام حذفی شرایط خاصی دارد. یک بازی سخت بود که هر دو تیم برای گل نخوردن کار را دنبال می کردند. روند بازی به نحوی نبود که هیچ کدام از آن‌ها به گل برسند و تنها در برخی از زمان‌های مسابقه روی اشتباهات فردی موقعیت‌هایی را شاهد بودیم و کار‌های تاکتیکی در این مسابقه کم بودند. پیکان در نیمه اول تسلط بیشتری بر بازی داشت، اما در نیمه دوم شرایط برای استقلال بهتر شد، اما همچنان ترس از گل خوردن وجود داشت. با تعویض‌هایی که مجیدی انجام داد روند بازی بهتر شد و استقلال رو به جلو‌تر کار کرد و با یک کار گروهی زیبا سرانجام به گل رسیدیم.

وی با اشاره به دستیابی به برد برابر ذوب آهن گفت:

لیگ برتر با جام حذفی تفاوت زیادی دارد و استقلال در لیگ برتر شرایط بهتری داشته و با استرس کمتری کار می‌کند. ذوب‌آهن تیمی زهرداری است و نسبت به نیم فصل اول بهتر هم شده است؛ خوشبختانه شرایط به شکلی پیش رفت که سه امتیاز این بازی برای تداوم صدرنشینی نصیب استقلال شد. کار رفته رفته سخت‌تر خواهد شد و بازی‌های زیادی باقی مانده است و امیدوارم در نهایت این تیم به هدف خود برای دستیابی به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شود.

مرفاوی درباره نقل و انتقالات استقلال می‌گوید:

استقلال در نقل و انتقالات زیاد ریخت و پاش نکرد و با توجه به نیازش یارگیری کرد . البته شاید جذب یکی دو مهره دیگر برای پوشش و تقویت برخی پست ها می‌توانست آمادگی این تیم را در ادامه فصل بهتر کند اما با این حال این تیم از نظر فردی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در مورد جدایی برخی بازیکنان از این تیم نیز گفت:

در این مورد کادر فنی باید نظر دهد. اما به هر حال جدایی نزدیک به ۸ نفر در یک نیم فصل برای یک تیم زیاد منطقی نیست. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند هرچه زودتر با شرایط تیم وفق پیدا کنند.

مرفاوی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی و برنامه آماده سازی این تیم برای حضور موفق در این رقابت‌ها گفت:

باید از حالا به فکر آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی باشیم، ما نفرات بسیار خوبی در اختیار داریم و حتی نیمکت نشینان ما هم لژیونر هستند. در این دو مسابقه آزمون، نوراللهی، قایدی و… حضور نداشتند و مهدی طارمی هم دیر به اردوی تیم ملی رسید، اما باز هم ستاره‌هایی، چون قدوس، قلی‌زاده، جهانبخش، عزت اللهی و… در میدان حاضر شدند. تیم ملی پتانسیل بسیار بالایی دارد و از دوره‌های قبل هم بسیار بهتر است. باید با انجام چند بازی تدارکاتی مناسب با تیم‌های بزرگی، چون برزیل، ایتالیا، فرانسه و… کاری کنیم ترس بچه‌ها از بازی‌های بزرگ بریزد و استرس از آن‌ها دور شود. تیم‌های کره و ژاپن در این سال‌ها بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی با تیم‌های مطرح جهان داشته اند و ما نیز نباید از قافله عقب بمانیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی