|

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ استقلال به تراکتور رسید، پرسپولیس به گربه سیاه!

بازی های هفته هجدهم لیگ برتر روز جمعه با انجام ۸ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

هشت دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ تیم پرسپولیس میزبان تیم آلومینیوم اراک است و استقلال به مصاف تیم تراکتور می‌رود.

نفت مسجد سلیمان- پدیده مشهد/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم‌های  قعر جدولی نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد  در حالی روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند که هر ۲ تیم نیاز به برد در این بازی دارند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر فوتبال امیدوار بمانند.

 شاگردان فکری هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم سپاهان متحمل شدند به همین علت آن‌ها قصد دارند با پیروزی برابر تیم پدیده جبران مافات کنند.

/////تراکتور- استقلال؛ترمز شاگردان مجیدی در تبریز کشیده می شود

در آن طرف، پدیده یکی از نامرد‌های سقوط به لیگ دسته یک است. این تیم مشهدی هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شد و بدون برد در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

تیم پدیده علاوه بر اینکه در نتیجه گیری موفق نبوده، با مسائل حاشیه‌ای هم مواجه است. این تیم مشهدی هنوز از شایعه مفقودی و قتل یکی از بازیکنان آفریقایی خلاص نشده، که موضوع خوانندگی دیگر بازیکن سودانی هم به حواشی این تیم اضافه شده است. البته مدیر باشگاه موضوع مفقودی و خوانندگی بازیکنان آفریقایی  را تکذیب کرده است.

همچنین باشگاه پدیده به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند تا بتواند از آن‌ها در بازی با نفت مسجد سلیمان استفاده کند. 

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

/////تراکتور- استقلال؛ترمز شاگردان مجیدی در تبریز کشیده می شود

هوادار- سپاهان/ روز جمعه ساعت ۱۵

در حالی که قرار بود بازی تیم‌های فوتبال هوادار و سپاهان  در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، اما این بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

 تیم فوتبال هوادار هفته گذشته با پیروزی برابر تیم پیکان ۱۷ امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم قرار دارد. این تیم قصد دارد با برتری برابر تیم سپاهان وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته برد پرگلی برابر تیم نفت مسجد سلیمان به دست آورد و با ۳۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان نویدکیا قصد دارند با برتری برابر تیم هوادار روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید.  

/////تراکتور- استقلال؛ترمز شاگردان مجیدی در تبریز کشیده می شود

فجر شهید سپاسی-صنعت نفت آبادان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فجرشهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

شاگردان کلانتری نیاز به برد برابر تیم صنعت نفت آبادان دارند تا از انتهای جدول رده بندی جدا شوند.

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر تیم تراکتور پیروز شد و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم  جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم فجر شهید سپاسی به پایان رسید.

مس رفسنجان- فولاد/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم پدیده به پیروزی دست یافت و با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

در آن  طرف، تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک با یک گل به برتری دست یافت و با کسب  ۲۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم فولاد به پایان رسید.  

/////تراکتور- استقلال؛ترمز شاگردان مجیدی در تبریز کشیده می شود

ذوب آهن- پیکان / روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی  هفته گذشته برابر تیم استقلال با یک گل شکست خورد که بعد از این بازی حاشیه‌هایی به وجود آمد. فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که سرمربی ذوب آهن می‌تواند  توپ را با خودش به اصفهان ببرد و همین موضوع باعث شد که ذوبی‌ها طی بیانیه‌ای خواستار عذرخواهی سرمربی استقلال شوند. البته باشگاه استقلال هم به بیانیه باشگاه ذوب آهن واکنش نشان داد.

علاوه بر این، تیم ذوب آهن وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. همچنین گفته می‌شود که مدیران باشگاه ذوب آهن به تارتار اولتیماتوم دادند و این مربی فقط تا بازی با پیکان فرصت دارد تا نتیجه لازم را کسب کند. البته ذوبی‌ها طی بیانیه‌ای اعلام کردند که قصد تغییر و تحولات در کادر فنی را ندارند و همچنان از تارتار حمایت می‌کنند.

به هر حال شاگردان تارتار به برد بازی با پیکان نیاز مبرم دارند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم هوادار شکست خورد و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. این تیم قصد دارد با برد خارج از خانه در بالای جدول باقی بماند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع پیکان به پایان رسید.

/////تراکتور- استقلال؛ترمز شاگردان مجیدی در تبریز کشیده می شود

نساجی مازندران- گل گهر سیرجان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس شکست سنگینی را متحمل شد و با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.  

شاگردان الهامی به علت وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای ساری  نمی‌توانند میزبان حریفان خود در مازندران  باشند و به نوعی خانه به دوش هستند. در حال حاضر بازی‌های این تیم شمالی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

تیم نساجی قصد دارد از حریف سیرجانی خود امتیاز بگیرد تا با روحیه بالا در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال به زمین مسابقه برود.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم فجرشهید سپاسی پیروز شد و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برد برابر حریف شمالی خود دست پر به سیرجان برگردند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

/////تراکتور- استقلال؛ترمز شاگردان مجیدی در تبریز کشیده می شود

تراکتور- استقلال/ روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست خورد و با ۱۴ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. 

در حالی که مدیران باشگاه تراکتور اولتیماتوم به سولدو سرمربی تیم خود را تکذیب کردند، اما گفته می‌شود آن‌ها در جلسه‌ای به سولدو بیان کردند که هواداران تیم شکست برابر استقلال را برنمی‌تابند.

علاوه بر این، از آخرین برد تراکتوری‌ها برابر تیم استقلال ۳ سال و ۳ روز می‌گذرد و آن‌ها در لیگ هجدهم توانستند با تک گل دژاگه آبی پوشان پایتخت را شکست بدهند و از آن به بعد استقلالی‌ها در ۵ بازی اخیر خود شکستی برابر حریف تبریزی خود نداشتند و به ۴ برد دست پیدا کردند.

پیمان بابایی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی و مهدی حقیقت به همراه زونیمیر سولدو هفت عضو کرونایی تیم تراکتور هستند که ظاهراً علائم کرونای آن‌ها به طور کامل برطرف شده است و به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی سرخپوشان تبریزی در دیدار با استقلال نخواهند داشت.

در آن طرف، تیم استقلال هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به برتری دست یافت و با ۴۱ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

شاگردان مجیدی قصد دارند با برتری برابر تراکتور  صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتبال را تثبیت کنند.

آبی پوشان پایتخت در هفته‌های اخیر با برد‌های اقتصادی  از سد حریفان خود عبور کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا برخی از کارشناسان  انتقاداتی به نحوه بازی استقلالی‌ها مطرح کنند.

زبیر نیک نفس در بازی قبلی ۴ اخطاره شد و او به علت محرومیت قادر به همراهی تیم استقلال در بازی با تراکتور نیست.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم استقلال به پایان رسید.

دیدار پرسپولیس و  آلومینیوم

پرسپولیس-آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران به برتری دست یافت و با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با برتری برابر تیم آلومینیوم اراک همچنان در کورس رقابت با تیم استقلال رقیب دیرینه خود باقی بمانند و انتقام شکست دور رفت را هم از حریف اراکی خود بگیرند.

رامین رضاییان بعد از کش و قوس‌های فراوان  چند روز پیش با قراردادی تا پایان نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست و کارت بازی اش هم صادر شد. او می‌تواند برابر تیم آلومینیوم اراک بازی کند. 

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم فولاد شکست خورد و با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

بازی رفت۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها