|

یامگا و ژستد، دیاباته می شوند؟!

کوین یامگا و رودی ژستد دو مهاجم خارجی استقلال امیدوار هستند تا خاطرات گلزنی دیاباته را در تبریز تکرار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال برای اینکه همچنان خیالش از بابت صدرنشینی راحت باشد، به دنبال کسب سه امتیاز از تبریز است. دیداری که برای اولین بار در استادیوم بنیان دیزل این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آبی پوشان از دو سفر قبلی خود به تبریز خاطرات بسیار شیرینی دارند. آبی ها در لیگ نوزدهم و با هدایت استراماچونی، موفق شدند در شب درخشش خرید تازه خود یعنی شیخ دیاباته، با نتیجه دور از انتظار 4 بر 2 از سد تراکتور عبور کنند. آن هم در شرایطی که تیم مصطفی دنیزلی عملکرد فوق العاده ای را آغاز کرده بود و یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار داشت.

در آن دیدار با وجود اینکه تراکتور با یک گل پیش افتاده بود، استقلال با هت تریک شیخ دیاباته و تک گل علی کریمی، از سد میزبان قدرتمند خود گذشت و مهاجم اهل مالی آبی پوشان از همان دیدار بود که گلزنی هایش را آغاز کرد و در پایان فصل عنوان آقای گلی لیگ را به خود اختصاص داد.

این اتفاق فصل قبل نیز به نوعی دیگر برای استقلال تکرار شد. این بار آبی پوشان با هدایت محمود فکری و دبل دیاباته با نتیجه 3 بر یک از سد تراکتور گذشت. مهاجم خارجی استقلال به گربه سیاه تبریزی ها تبدیل شده بود و حالا فرهاد مجیدی امیدوار است تا عناصر خارجی و تهاجمی تیمش نیز همچون 2 فصل قبل، در تبریز خوش بدرخشند.

کوین یامگا که بهترین گلزن استقلال در این فصل به حساب می آید، هفته قبل گل فوق العاده حساسی را وارد دروازه ذوب آهن کرد و رودی ژستد نیز پس از باز کردن دروازه هوادار، از انگیزه بالایی برای درخشش برابر تیم سولدو برخوردار است.

حالا باید دید که کوین یامگا و رودی ژستد می توانند به آمار درخشش خارجی های استقلال برابر تراکتور ادامه دهند یا خیر. ضمن اینکه عزیزبک آمانوف ازبکستانی نیز دیگر بازیکن خارجی در دسترس مجیدی است که باید دید در تبریز فرصت حضور در میدان را به دست می آورد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها