|

چرا طارمی برابر لاتزیو بازی نکرد؛ قمار کونسیسائو جواب داد!

طارمی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد اما اوا نیلسون از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد.

لینک کوتاه کپی شد

 سرجیو کونسیسائو در نشست خبری پس از بازی برابر لاتزیو، راز عدم استفاده از مهدی طارمی در این دیدار را فاش کرد

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، در دیدار رفت از مرحله پلی آف رقابت های لیگ اروپا، پورتو موفق شد در استادیوم دراگائو با نتیجه ۲ بر یک از سد لاتزیو بگذرد. نتیجه ای که نمی تواند ضامن صعود آبی و سفیدهای بندرنشین به دور بعدی باشد اما به هر حال نتیجه به دست آمده برای پورتو رضایت بخش است.

در این دیدار، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو دست به اقدام عجیبی زد و مهدی طارمی به همراه اوا نیلسون را روی نیمکت تیمش نشاند. طارمی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد اما اوا نیلسون از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد.

نکته جالب اینکه قمار بزرگ سرجیو کونسیسائو با نیمکت نشین کردن دو بازیکن تهاجمی و اصلی تیمش و بازی دادن به تونی اولیویرا کاملا جواب داد و بازیکنی که جانشین طارمی و اوا نیلسون شده بود، هر دو گل پورتو را وارد دروازه لاتزیو کرد.

در همین رابطه، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در کنفرانس خبری پس از بازی راز بازی ندادن به اوا نیلسون و طارمی را فاش کرد. سرمربی پورتو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این تغییرات گفت: تغییرات به این صورت است که ما باید وضعیت بدنی بازیکنان را بررسی کنیم. اوانیلسون چندین بازی متوالی را بازی کرده است، مهدی هم وضعیت مشابهی داشت. ما یک گروه رقابتی داریم که همه در آن کار می کنند تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشند و من با توجه به وضعیت حریف، ترکیب را انتخاب می کنم.

کونسیسائو صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما نبرد سختی در موریرا د کونگوس خواهیم داشت. علت بازی دادن به تونی مارتینز این است که من همانقدر که به طارمی و اوا نیلسون اعتماد دارم، به مارتینز نیز به همان میزان اعتماد دارم.

پورتو در دیداری بعدی خود و از هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال، به مصاف تیم موریرنزه می رود. تیمی که در رتبه شانزدهم قرار گرفته است. آبی و سفیدهای پورتو در ادامه، پنج شنبه هفته بعد در رم و در دیدار برگشت دور پلی آف، به دیدار لاتزیو خواهند رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی