|

پیشکسوت آبی ها: شرایط استقلال مثل غذایی می‌ ماند که نمک ندارد

مهدی پاشازاده می گوید نباید این همه از استقلال انتقاد شود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر به تسنیم گفت:

استقلال در صدر جدول قرار دارد، ولی انتقادها هم زیاد است. از تیمی که در صدر جدول قرار دارد نباید این همه انتقاد شود. کاری به شخص ندارم و می‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم. نتایج این تیم خوب است، اما مثالی را چند وقت پیش زدم و الان هم تکرار می‌کنم. شرایط استقلال مثل غذایی می‌ماند که نمک ندارد، مانند اینکه برنج اعلای ایرانی و خورش قورمه سبزی دارید و غذا باکیفیت است، ولی بدون نمک مزه‌اش خوب نیست.

وی افزود:

استقلال مقابل ذوب‌آهن، پیکان و هوادار برد قاطعی کسب نکرد، ولی در بازی با تراکتور بهتر از قبل بود. استقلال بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و نباید با این همه انتقاد روبه‌رو شود.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اظهارات برخی پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر اینکه آبی‌پوشان در ادامه لیگ امتیاز از دست می‌دهند، گفت:

فاصله استقلال آنقدری زیاد نیست که بگوییم قهرمان شده است. بازی‌های آینده و نتیجه دربی تأثیر زیادی دارد.

پاشازاده در مورد عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

سابقه نداشته است که چنین تصمیمی گرفته شود. اگر در گذشته رییس فدراسیونی عزل شده بود تصمیم از بالا و سیاسی بود. مردم باید دلایل برکناری رییس فدراسیون را بدانند تا شفاف‌سازی شود. هر کسی یک اشتباهی می‌کند و اگر ایشان (عزیزی خادم) مرتکب اشتباه شده، همه باید بدانند چه اشتباهی بوده است. از طرفی، خوشحالم آدم تحصیلکرده و فوتبالی سرپرست فدراسیون شده است. میرشاد ماجدی زحمتکش، آگاه و تحصیلکرده است و از همه جهات انتخاب خوبی به شمار می‌رود. امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند و همه به او در این راستا کمک کنند تا فدراسیون قوی داشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها