|

چشم استقلالی ها به درخشش آقای کلین شیت است!

گلر استقلال انگیزه زیادی برای ثبت دوازدهمین کلین شیت فصل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بررسی آمار دروازه بان های شاغل در لیگ برتر نشان می دهد که سیدحسین حسینی شرایط بهتری نسبت به سایر گلرها دارد. او که در این فصل در 15 مسابقه پیراهن استقلال را برتن کرده، 11 بار موفق شده دروازه اش را بسته نگه دارد که او را از سایر گلرها متمایز می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حسینی حالا رکورددار کلین شیت در رقابت های لیگ برتر است و در صدرجدول از این حیث قرار گرفته است. بعد از حسینی، کریستوفر کنت از سپاهان و پورحمیدی از آلومینیوم اراک 9 بار دروازه شان را بسته نگه داشته اند و دروازه بان استقلال از این نظر بهترین شرایط را دارد.

حالا دروازه بان شماره یک آبی های پایتخت امیدوار است این رکورد خوب را در دیدار با فجرسپاسی ارتقا بدهد. حسینی که در بازی رفت استقلال و فجرسپاسی هم درون دروازه تیمش ایستاده بود، بعد از ثبت 3 کلین شیت متوالی در ثانیه های پایانی مسابقه شیراز دروازه اش باز شد تا رکوردش خراب شود.

او اما حالا در تلاش است تا بازهم دروازه اش را بسته نگه دارد و بتواند خاطره تلخ بازی رفت را جبران کند و به روند خوب خودش در لیگ برتر ادامه بدهد.

حسینی که انگیزه زیادی برای بازگشت به لیست تیم ملی فوتبال دارد و برای رسیدن به جام جهانی تلاش می کند، روحیه خوبی از خود نشان می دهد و این را از شرایط مطلوبش در تمرینات استقلال نیز می توان متوجه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها